Owww ga me ff schamen

Maar ja… Ik wilde jullie ff vragen of jullie wilden stemmen op Kasper op de vakantiefotowedstrijd van babybrabbel, www.babybrabbel.nl. Ik heb nl alleen een hotmailadres en daarmee kun je je niet inschrijven als “jury” Kasper staat bij de fotootjes"in het bad"

Overigens gaat alles hier!! Kids groeien als kool, ik werk nu dus kom amper meer aan dingen toe, en ook niet zoveel meer aan internet, vandaar!

Liefs Els!

wat nou jij!!! denk je nou echt dat ik ga stemmmen op brabbel??? hahahaha alleen als je beloofd hier weer vaker je taken te doen…

Kussies

nou sorry elsjefiederelsje, al mijn email adressen doen het daar niet…

precies… ook hier lukte het niet

Tries

Liefs Tries

en hier ook niet

groetjes bianca

Vakantiefoto wedstrijd en dan bij de foto’s in bad

Kussies

hahahaha jaja ik schaam me diep Kimmie hahaha

Wat raar joh, dat al die adressen t niet doen, zal ns navragen…

Groetjes!

't zal ongetwijfeld aan mij liggen maar ik vind die hele vakantiefoto wedstrijd niet. Ja, wel die van 2001 en 2002 maar niet die van dit jaar!
Wie helpt mij?
Ik wil best graag stemmen hoor!

Groetjes, Bianca

Te vroeg “gepiept”!
Ik heb het gevonden hoor!
Zat gewoon veel te moeilijk te doen (zat links te kijken in dat hele rijtje)
Krijg nu mijn wachtwoord toegemaild en dan geef ik hem een dikke 10 hoor!

Groetjes, Bianca

Oooh HELP!
Nou zijn mijn “cookies” weer niet geactiveerd waardoor ik niet kan stemmen!
Wat zijn in godsnaam “cookies” (ja, LEKKER in ieder geval, haha!) enne…hoe activeer ik dat nou weer?

Groetjes van een “leek” op PC gebied (af en toe)
Bieb

Ik vind het ook geen fijne site daarom kom ik er ook maar heeel weinig… kom veel liever hier hahahahah

Tries

Liefs Tries

Maar kan iemand mij nou vertellen wat Cookies zijn? Ik ken alleen Amerikaanse Cookies, haha! Maarre…anders kan ik nog niet stemmen…

Groetjes, Bianca

zijn texstbestanden die automatis aangemaakt worden op de pc van het internet, die kun je verwijderen, maar dan ben je ook je paswoorden kwijt, van bijvoorbeeld hier… moet je alles op nieuwingeven

Tries

Liefs Tries

je moet je cookies ff opnieuw instellen dan, dat doe je door naar EXTRA te gaan, dan internetopties, dan privacy, en dan zet je het schuifje laag, dan toepassen, ok klikken en klaar!

Groetjes, Els hihihi Zo leren jullie nog ns wat hahahahaahaha LOL

en extra staat hierboven in je explorerbalk

Kussies

Dank, dank (buiging) voor de uitleg van jullie!
Maarre…Kimmie…ik ben wel een “leek” hoor en ook nog blond, maar waar “extra” staat wist ik gelukkig nog wel, hahaha!!!
Grapje hoor! Ben beetje “gaar” na een hele avond boekhouding doen…pff…
daar komt het vast door.
Doei!!

Groetjes, Bieb

Nou Els, het is gelukt hoor! Eindelijk!
Ik heb op hem gestemd (helaas kon ik hem niet de beloofde dikke 10 geven want ze gaan maar tot 5, dus is het een 5 geworden natuurlijk!)
Maarre…hij staat mooi wel al op nummer 14 in de top 20 zag ik!
Veel succes verder en laat even weten wat de uitslag geworden is hè?

Groetjes, Bianca