Hallo allemaal,
Zoals jullie weten zijn mijn vriend en ik al een poos bezig om zwanger te worden, Ik heb het PCO syndroom. De afgelopen 2 maand zijn we nadat ik hormonen had geslikt elke 10de, 14de enz enz dag naar het ziekenhuis geweest. Tot tweemaal toe een heel mooi eitje maar geen zwangerschap.
Omdat ik dus goed reageer op de clomid heeft mijn gyn voorgesteld om clomid mee te geven en dan konden we eerst vooruit. Ik hoef dus niet elke keer naar het ziekenhuis. Opzich heerlijk. Maar ook eng, want wanneer heb ik nu mijn eisprong?
Dus ik heb via internet ovulatietesten gekocht. Ook heb ik uitgerekend wanneer mijn vruchtbare dagen zouden moeten zijn.
Vorige week zou ik mij eisprong hebben volgens de berekeningen. Dit was dan tussen de 16 en 23 ste dag. De afgelopen 2 maand had ik daar tussen mijn eisprong. Dus wij deze dagen stevig aan de klus hihi. Ook elke dag rond hetzelfde tijdstip een ovulatie test gedaan. En steeds negatief.
Ik had maandag, dag 24 zo iets van ik doe nog 1 x een test, en wat denk je postitief. Dus wij weer aan de klus. Hihi, mijn vriend vind het super
Maar goed.
Gister was de test weer negatief, maar vandaag dus weer positief.
Zou ik nou mijn eisprong nog moeten krijgen??? We zijn vandaag dag 26.
Of zou ik dan toch zwanger zijn en zit het hormoon in mijn urine.
Heeft 1 van jullie dit ooit meegemaakt.
Gr even een onzekere mama