Ovulatietest

Zoals jullie misschien al weten, willen wij voor een tweede gaan. Om het lot een beetje te helpen, heb ik zo’n ovulatietest gekocht. Ik heb een cyclus van 24 dagen zoiets (d.w.z. de afgelopen twee keer) en dan zou de piek voor de eisprong moeten liggen rond 22-23 juli. Dat gaf een kalender op een website ook aan. Ik ben keurig volgens het schema van de gebruiksaanwijzing begonnen op de 19e (was de 13e ongesteld), maar toen gaf de test aan dat er geen hormoonpiek was. De daarop volgende 5 dagen (dus ook die 22-23 juli) ook niet. Nu snap ik er niks meer van? Vandaag en morgen doe ik nog een test, maar ik vind het vreemd dat 'ie niks aangaf? Het is heel makkelijk zo’n test en ik weet zeker dat ik het goed heb gedaan. Misschien is deze cyclus gewoon wat langer dan 24 dagen en komt de piek dus ook wat later? Heeft een van jullie dit ook gehad?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Zat jij niet ergens op een grieks eiland??

Enne helaas meid kan je net helpen was na 2 maanden klussen al zwanger van Morgan.

Groetjes,

Michèle

Misschien heb je dit keer een cyclus van 28 dagen en moet je later testen? Ik heb geen ervaring met zo een test maar ik probeer een beetje met je mee te denken zodat je ook zo snel mogelijk bij de zwangere club hoort.hahahaha Anders moet je maar om de dag klussen hahaha vind je man vast niet erg

O ja in jou ander topic: menstruatieachtige krampen. Dit gevoel kan je ook hebben zodra je je eisprong hebt.

Chantal

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 24 Jul 2009 13:43:08

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 24 Jul 2009 13:48:05

Ik heb nog een stuk of 7 testen thuis liggen, dusse…we testen vrolijk door. En inderdaad zal het mannetje het klussen geen probleem vinden. Hij had het al zwaar want eh…we hadden het al drie weken (!) niet gedaan! Tja…

Groetjes Rainbow, trotse mama

ach garem! Des te meer geniet ie ervan zodra het zover is. hahaha

Chantal

Ach poeder zal het niet worden…

Groetjes,

Michèle