Ovulatietest?

hoi meiden Ik ben niet zo erg actief op het moment, maar had even een vraagje. Helaas is het nog niet gelukt om zwanger te raken met alleen klussen, ik wil nu ovulatie testen gaan gebruiken, maar mijn vraag is wanneer moet je nu testen alleen rond dat ej je eisprong hebt of gewoon gelijk na je menstruatie?? Heeft iemand ervaring en is iemand met succes zwanger geraakt door behulp van de testen??

Liefs en dikke kus brenda en charissa

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090322/tQQB.jpg" alt=“Lilypie 4th Birthday Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m4.lilypie.com/ZtOrp1.png" alt=“Lilypie 4th Birthday Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Tweetyx op 16 May 2009 09:41:54

joehoe…hier eentje die geluk heeft gehad met de ovulatietesten,
en na 2 maandjes een positieve zwangerschap test in de handen had.
had altijd zoiets van ja…pppfff stomme testen het zal wel, maar toch maar es uitgeprobeert een paar maand om te zien hoe mijn cyclus verloopt.

zelf heb ik via i-net een set testen besteld vele en vele malen goedkoper dan in de winkel.
mocht je de site willen weten, zeg het maar en stuur je de link effe door.
en dan begon ik zo rond de 5-8 dagen na mijn menstruatie met testen tot de dag waarop hij positief wert meestal tussen dag 11 en 15 in mijn geval dan hé

zodra ik ook maar dacht een heel vaag streepje te zien had ik zoiest van ja klussen, want zodra de streep duidelijk zichtbaar is op de ovulatie test, is de kans redelijk klein dat het het raak is, meeste kans heb je toch 2 dagen voor je ovuleert maar ja dat weet je meestal achteraf.

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

fijn omte horen, ik heb er ook via internet besteld, 12 voor 12 euro, ik dacht inderdaad ook zo over die testen maar omdat ik het nu al een tijd zo probeer en dat niet wil lukken ga ik het eens proberen met ovulatiet testen. Misschien nog een domme vraag hoor maar moet je dan smorgens testen?? en moet je dan gelijk… klussen of als je smorgens test kan je dan gewoon in de avond klussen

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

haha
Ik teste altijd in de ochtend. Maar mijn vriend was dan niet altijd thuis, dus gelijk klussen kan dan niet, haha
Het geeft aan dat je rond je vruchtbare periode zit. 's avonds kan dus ook gewoon. Zeker als je al bij een vaag streepje begint.

Ik heb trouwens minder goede ervaring met goedkope testen via internet. Bij mij waren ze alleen maar negatief. Ik heb 1 keer een positieve test gehad en dat was met een clear blue…maar ja die zijn echt wel een heel stuk duurder!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik ga het gewoon proberen, ik ben er niet al te veel mee bezig geweest, en vandaag kreeg ik mijn menstruatie weer (eigenlijk morgen moeten krijgen) dus ik had toch weer even een domper, ik heb ze daarom vanmorgen gelijk besteld

Kan ik me goed voorstellen! Succes met het klussen

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

veel suc-6 de komende tijd
en wie weet kan ik je binnenkort feliciteren.

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

ja ik hoop het al zal het wel spannend zijn als het weer raak is omdat het 2 keer mis is gegaan, maar we blijven hopen…

We gaan gewoon weer duimen meid.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Hoi,
Persoonlijk vond ik de testen heel handig! In de bijsluiter staat ook alles wat je moet weten hoor, dus het wijst zich vanzelf. Succes !

nou, paar dagen gestest gister was hij iets donkerder, alleen vandaag niks hoe kan dit, heb ikm hem dat toch al gehad??In de bijsluiter staat dat de streep even donker of donkerder moet zijn dan de controle streep…ik weet het niet een van jullie misschien een idee??