Ovulatie testen

dag dames ,
ben ik weer even ,
ik heb een vraagje en daar open ik even een nieuwe topic voor .
vorige week werd ik ongesteld , een dag na die menstruatie had ik een positieve ovulatie test ?!?!?!?
op zich al heel raar volgens mij , hoe dan ook , positief dus er maar tegen aan .
wat denken jullie , gister en nu weer een positieve ovulatie test , dat is toch raar ?
kan je meerdere ovulaties hebben in een maand ?
tussen die van vorige week tot gister waren negatief.
iemand die dit snapt ?
liefs

Hmm raar inderdaad. Ik heb nooit getest, maar weet dat het twee weken na de menstruatie ovulatie is. Nou was ik heel stipt ongesteld dus ik kon de klok gelijk zetten op de ovulatie. Misschien even op google kijken. Ik weet wel dat je 2 baarmoeders kan hebben (wel zeldzaam) maar dat lijkt me niet bij jou want dan hadden ze het wel gezien.

Groetjes,

Michèle

ja , ik ben zo ongeveer binneste buiten gekeerd dus dan hadden ze dat toch wel al gezien , nou ik ga manlief maar bellen , kan die even naar huis komen voor een bakkie thee , hahaha .
maar het zekere voor het onzekere nemen vind je niet ?

Dat is weer eens een andere “koffiepauze”

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

nou veel plezier met je bakkie thee

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Ha ha ha zal die balen dat ie thuis moet lunchen

Groetjes,

Michèle

hij kijkt er inderdaad erg naar uit , kwart over een hebben we een date !

ha ha ha ja inderdaad eetze

Groetjes,

Michèle

nou dames ,

hahaha , het is gebeurt hoor , we hebben een heerlijke lunch gehad , alleen zijn vergeten te eten .

en toch snap ik niet hoe mijn lichaam nou met zeven dagen tussen pozen elke keer een ovulatie aan geeft .

straks ben ik gewoon al zwanger en geeft daarom de ovu test aan dat het positief is , dat hoor je wel vaker dat vrouwen die testen gebruiken als zwangerschap test.

hadden we toch gewoon rustig een eitje kunnen eten in plaats van bevruchten , hihihih .

nou we gaan het zien , hoe dan ook , ik snap het niet !

ik hou jullie op de hoogte

Ha ha ha lekker zit je daar op je werk met een grote grijns en een knorrende maag

Groetjes,

Michèle

gelukkig dat je man, thuis kan eten haha.

nou dames , ik ga zo weer een ovulatie test doen en dan gaan we zien of hijnog steeds positief is of dat hij weer wat afgezwakt is.
ben benieuwd

succes, wanneer zou je je volgende menstruatie moeten hebben eigenlijk>?

Ha ha ha moet je man anders weer thuis komen lunchen???

Groetjes,

Michèle

hallo dames ,
nou ik denk dat ie weer thuis moet komen want hij is weer zwwar paars uitgeslagen , deze keer gelijk , binnen vijf sec.
ik dacht altijd dat je maar een dag een positieve test kan hebben , ik heb er al drie , vorige week een dag en nu alweer twee dagen .
ik moet volgende week ongesteld worden , maar even erbij vermeleden dat het weer erg onregelmatig was dus je weet het maar nooit.
zoals ik eerder al vermelde isdat ik na mijn menstruatie gelijk mijn ovulatie had anderhalve week terug , ik vond dat erg raar maar nu las ik vanochtend dat er dus vrouwen zijn die dat ook hebben , zelfs tijdens de menstruatie al een ovulatie hebben .
maar goed dan begrijp ik nog steeds niet dat ik nu weer positief test voor mijn ovulatie.
oftewel , ik sta voor een raadsel.
we zijn al zo lang bezig , maar ik ging er dan ook altijd van uit dat mijn ovulatie op de 14 e dag was en niet direct na mijn menstruatie , goed ik ratel door merk ik.
als jullie het snappen hoor ik het graag .
liefs

hoi wen, zou je niet eens de apotheek of ha bellen om te vragen of het wel klopt. Want zoveel positieve testen lijkt mij toch een beetje vreemd. Ik heb ze zelf nooit gebruikt maar volgens mij hoor je inderdaad maar 1 positieve test te hebben. Maar goed laat je man maar lekker thuis eten hoor

Een ovulatie werkt volgens mij hetzelfde als een menstruatie. Hij bouwwt zich op, heeft een hoogtepunt en dan weer naar niks. Daat is max 3 dagen geloof ik. Ja ik weet ht het bloeden van de menstruatie kan langer duren, maar het gaat om het hormoon gedeelte geloof ik. 24-7 ovuleren klopt geloof ik ook niet.

Groetjes,

Michèle

dames ,
ik ga gewooon zo nog een test doen , heb er toch weer vijf gehaald , stom stom .
ik heb nu ook veel last van slijm , iemand een verklaring , beetje ranzige vraag maar goed , jullie weten tenslotte ook wanneer mijn mannetje thuis een eitje komt eten /bevruchten.
het is een dikke slijm wat uit mij komt.
morgen zal ik inderdaad even naar de dokter om te vragen of hij het weet , ik ga denk vanavond gewoonmaar weer aan de klus, je weet maar nooit waar het goed voor is.
tot morgen dames