Overtijd

Hallo allemaal, daar ben ik weer… ik had me al voorgesteld en verteld dat ik overtijd ben… nou had ik een test gedaan die was negatief… en dat is die nog steeds terwijl ik nog geen menstruatie heb gehad… het is nu al 14 dagen en ik had de dokter gebeld maar die kan dus niks doen…ik m oet volgende week maar weer een test doen… wie heeft ook zolang geen menstruatie gehad en negatieve testen? ik ben wel regelmatig ongesteld…

Groetjes Daniella

Ik ben ook eens overtijd geweest. En ook alleen maar negatieve testen. Bij 4 weken overtijd werd ik weer gewoon ongesteld. Bleek dat ik gewoon een menstruatie overgeslagen had. Dat schijnt voor te kunnen komen volgens de huisarts.

Ik ben altijd vanaf mijn allereerste menstruatie heel regelmatig ongesteld geweest, dus ik kreeg al visioenen van een vroege overgang, maar dat bleek het gelukkig niet te zijn. Ook als je altijd regelmatig ongesteld bent kan het je overkomen dat je een keer overslaat.

Die keer dat ik die menstruatie overgeslagen heb was precies 9 maanden na het stoppen met de pil. Dus wel heel toevallig die termijn!

Hier is eerder iemand op het forum geweest met een overgeslagen menstruatie. Ook precies 9 maanden na het stoppen met de pil.

Groetekes, Sje

Okee dan kan ik daar rekening mee houden de huisarts zegt namelijk helemaal niks… ja afwachten… En dat is best irritant als je niet weet wat je te wachten staat. Ik ben in december gestopt met de pil dus nog geen 9mnd zoals jij hahaha

Bedankt voor je reactie!

Groetjes Daniella

Had gisteren en eergisteren wel last van kokhalzen ook toen mijn vriend en schoonzus aan de zoute haring gingen…nou is dat niet zo vreemd ik vind het zowieso erg vies maar heb nooit gekokhalsd daarom…

Gewijzigd door - daantje78 op 10 Aug 2007 13:10:29

Hai Daniella,

Pfft spannende tijd zeg! Raar hoor dat de test nog niks uitwijst maar de menstruatie toch nog niet komt. Ben je er misschien wel heel intensief mee bezig? Spanningen in je lichaam kunnen er voor zorgen dat de menstruatie langer uitblijft dan normaal, ook zgn zwangerschaps kwaaltjes kunnen door die spanningen wat de kop opsteken. (vergelijkbaar met schijnzwangerschap bij dieren)

Maarja een zwangerschap is ook nog niet uit te sluiten… dus eigenlijk weet je nog helemaal niets… zijn je nagels al afgekloven? Tjonge, wat zal de tijd nu voorbij kruipen… Hou je ons op de hoogte?

Groetjes Nynke

Moeder van drie meiden, die alledrie borstvoeding gehad hebben met hypoallergeen dieet.

Hoi Daniella,

mijn vriendin had ook zoiets. Was in januari gestopt met de pil en haar menstruaties in januari, februari, maart waren ook zo vreemd, meestal 3 weken te laat en zij maar testen doen.
Toen ze wel echt zwanger was, gaf de test pas na 28+14 dagen positief aan, ze hebben toen ook een gegokte 12 weken echo gedaan om te kijken hoe lang ze nu eigenlijk zwanger was en dat bleek pas 10 weken te zijn. Ze had gewoon een lange, onregelmatige cyclus en dat is behoorlijk lastig omdat je dan ook je vruchtbaarste dagen niet uit kunt tellen. Inmiddels is ze 18 weken zwanger.
Ik hoop voor je dat het nu raak is, maar helaas kun je weinig meer doen dan afwachten!

Groetjes,
Inge