Overstuur

Zoals jullie nog wel weten, ben ik vorige week geopereerd. Nu moest ik vandaag weer terug naar het zh, om de hechtingen te verwijderen. En vandaag kwam alles er dan bij Veronica uit… Ze was op de psz vanmiddag heel stilletjes, liep ook heel rustig met papa mee naar huis. En had het er over, dat “mama weer naar het ziekenhuis moest”. Ik kom thuis van het zh, begint ze te brullen joh. Ach zo zielig. Arme lieverd, ze vond het vreselijk dat die gemene en stoute dokter, met een mes, mij ging prikken… En dat ik dan vast nog moest slapen ook. Ze heeft zelfs koorts gekregen. Ik moest dan ook de rest van de tijd bij dr op bed zitten, terwijl zij sliep. Zielig he?? Stiekem vond ik het toch ook wel lief hoor, dat ze zooooo bezorgd om dr mamaatje is… Maar gossie, wat kan het dan toch nog malen he, in zo´n kinder bolletje. En weet je wat nu het flauwe is??? Morgen moet ik weer, want ze zijn dus vergeten 2 van de veeeele hechtingen te verwijderen…

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

jaaaaaaa zielig is dat he,soms denk je dat realiseren ze zich niet nou mooi wel

2 vergeten oeps niet zo mooi van ze
nou sterkte ermee en geef je dochter maar een dikke knuf van ons

groetjes bianca
http://net.clubs.nl/Dylan&Kaitlyn

Och toch…
Tja, ze doen je weer iedere keer verbazen die kids. Gaat inderdaad meer om in zo’n bolletje dan je verwacht.
Verwen haar maar ff lekker…

Mama is dus ook een beetje zielig… weer terug voor die andere 2 hechtingen
Potverdrie… sterkte hoor

Groetjes Miriam

Ja, het is echt gaan malen bij dr. Terwijl ik dus alleen maar de hechtingen er uit hoefde te laten halen. Zij dacht echt dat ik wéér moest blijven. Vorige week maandag, kwam papa haar ook halen van psz en toen moest ik dus geopereerd worden. Nu kwam papa haar ook halen van psz en was ik in het zh… Arme meissie, morgen maar wat verzinnen, als ik weer hechtinge er uit laat halen (stelletje mutsen zijn het). Ik ga maar naar HA denk ik…

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Ogosss wat zielig, maar ook superlief dat ze zo bezorgd is, oohhh arm kind, tja een hele belevenis in dat kleine bolletje!!

Dikke kus van ons!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

jeetje zo zie je maar moon ze denken veel meer dan wij denken ochhhh geef haar een dikke kus

Tries