Overstuur vroeg wakker worden

Mijn dochter is onlangs 1 geworden en heeft eigenlijk altijd heel goed geslapen. Tot de laatste tijd. Ze wordt nu elke dag rond 5 uur wakker. Gillend en overstuur. Ik ga dan naar haar toe geef haar speentje en haar knuffel en zet het muziekje weer aan. Dit herhaalt zich zo’n 2 á 3 keer tot 7 uur. Ik weet niet wat ik voor haar kan doen zodat ze net zoals eerst gewoon doorslaapt tot 7 uur. Ze heeft een maand geleden het rs-virus gehad en is toen ook opgenomen in het ziekenhuis, maar daar heeft het geloof ik niets mee te maken, aangezien ze daarna nog wel een tijdje goed heeft doorgeslapen. Heeft iemand misschien nog tips of heeft iemand hier ook ervaring mee?

Rond het eerste jaar van mijn zoontje hebben wij dit ook gehad.
het begon ineens s’morgens dan wert hij wakker en meteen gillen, meestal ging ik dan even naar hem toe, maar er was niks aan de hand.
ik heb het dus hoofdzakelijk genegeerd, wat niet altijd even makelijk is.
maar zoals het in 1 keer begon hield het na een paar weken ook weer op.

Groetjes Marianne mama vanRuben

hallo
Wij hebben dit ook een tijdje gehad.Het heeft even geduurt,maar het probleem was dat mevrouw een schone luier wilde. Dus even verschonen en ze sliep weer door tot een uur of 8.30 (heerlijk). Misschien het proberen waard?
groetjes Wilma