Overstappen

Hallo moeders,

ik ga binnekort overstappen van friso 1 naar friso 2. Kan dit zomaar opeens, of moet ik het eerst mengen ???
Met 1 en 2.
Ik doe altijd de helft friso normaal en de helft friso comfort. Als ik dit moet mengen heb ik dus 4 verpakkingen die ik moet mengen.
Maken jullie de voedingen voor een hele dag klaar ?? In het ziekenhuis deden ze dit wel. Kan dat kwaad ??

Liefs

nee ik heb nooit voeding voor hele dag klaargemaakt. wel 1x geprobeerd maar vondt het geen succes met friso comfort. Het dikke blijft onderin zitten.
En voor friso comfort is het beter om het per keer klaar te maken vertelde de friso infolijn mij.
Ik ben gewoon ineens overgestapt van friso comfort 1 naar friso comfort 2.
Ging prima. Ik zou 1 soort voeding geven of normaal of de comfort. En dan overgaan naar 2.

Hoe is het nu met je dochtertje?? Is er wat uitgekomen in het ziekenhuis??
En drinkt ze nu beter?

Groetjes Gytha

hai,

Ik gaf alleen eerst de comfort maar die was te dik en die kreeg ze niet door de speen heen, vandaar dat ik hem meng.
Ze heeft anderhalve week in ziekenhuis gelegen maar niks uitgekomen, Alleen dat ze heel eigenwijs is en een heel eigen willetje heeft. Ze was wel wat aangekomen dus dat was goed. Nu gewoon in de gaten houden.
Ik heb nu ook meer variatie in eten gebracht, fles,pap,fruit/groente hap, danoontje/vla/roosvise.
Dus op deze manier probeer ik het leuk te maken en te zorgen dat ze genoeg vocht binnen krijgt.

liefs

Ik lees hetzelfde als hoe lieke is.
Geen zin in eten dan eet ze gewoon niet.
Soms heel frustrerend. Maar we tobben er mee aan en maken het gezellig aan tafel.
Ik maak er geen strijd van want zij vindt toch met eten betreft.
Ze groeit prima dus daar ligt het niet aan. De ene week eet en drinkt ze erg weinig en de andere week eet ze heel veel. Dus dan haalt ze het weer in.

Wel fijn dat er niks uitgekomen is !!
Gelukkig dan is in ieder geval alles uitgesloten.

Succes Groetjes Gytha

Het is inderdaad heel frustrerend, omdat je weet dat ze het zo goed kan gebruiken.
En als ze een voeding overslaat wil ze daarna ook niet slapen, dus dan is het schema ook weer in de war.
Ze slaapt ook heel wisselend, dus moeilijk om een schema aan te houden. Net had ik er om 12 uur op bed gelegd en was ze om kwar voor 1 weer wakker, terwijl ze de hele ochtend is wakker geweest, vanaf 9 uur.
Ga zo maar weer proberen of ze wil slapen.

liefs