Hoi mama’s,
mijn dochter heeft de eerste 2 maanden borstvoeding gehad, dat wilde helaas niet zo vlotten en ben daarom na 2 maanden gestopt en overgestapt naar flesvoeding. Ben begonnen met de standaard 1, maar al gauw overgestapt naar omneo 1 ivm erge krampjes. Dit werkte uitstekend en ben daarom ook niet meer van de Omneo afgestapt. Toen ze 6 maanden werd ben ik dan ook automatisch overgegaan op de Omneo 2 voeding. Ze is nu ruim 8 maanden en krijgt nogsteeds deze voeding.
Nu zou ik graag weer eens de standaard proberen. Met 8 maanden zouden de meest problemen met krampjes over moeten zijn toch? Ze heeft nu meestal netjes een volle poepluier per dag, dus ook daar heeft ze geen omneo meer voor nodig. Dan daarnaast scheelt het nogeens bergen geld ook. Als het nodig is geen probleem, maar als het niet hoeft is dat toch ook mooi uitgespaard. Kan ik zomaar overstappen? Iemand hier ervaring mee? 2e vraagje is dat je de nutrilon standaard in nrs 1 ( o-6 mnd) 2 (6-10 mnd) en 3 (vanaf 10 mnd) hebt
Alle overige voedingen, zoals de omneo, heb je alleen nrs 1 (0-6 mnd) en 2 (vanaf 6 mnd) Kun je van deze voedingen dat gewoon blijven geven tot 18 mnd? Of moet je dan zowieso vanaf 10 mnd overstappen op de standaar?
mama1980