Overstappen naar Omneo

Ons dochtertje van 3,5week heeft veel last van krampjes en moeizame ontlasting. We hadden al de tip van het CB gekregen om 10cc extra water bij de fles te doen, dit hielp 2 dagen voor de obstipatie maar het is nu weer moeizaam, zo zielig! We geven haar Nutrilon 1, weet iemand hoe je het beste kan overstappen naar Omneo? en hebben jullie ervaringen met de Omneo en darmkrampjes/obstipatie? Heb trouwens ook al Cinababy gehaald maar nog niet geprobeerd omdat dit de obstipatie nietzal verhelpen. Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Onze meid had hetzelfde, veel moeite met poepen. En ook alles geprobeerd. Wij zijn toen idd ook overgestapt op Omneo. Werkte hier super. Weg obstipatie. Dus wel een aanrader. Toen onze meid 6 maand was en ik moest overgaan op voeding nummer 2 ben ik naar hypo allergeen gegaan. Dus toen geen Omneo meer. Ze heeft geen last meer gehad van obstipatie.

Succes, hoop dat jou dochter ook goed op de omneo reageerd.

[img]http://lb1m.lilypie.com/291mp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Ik ben bij Dylano toen in 1 keer overgestapt en hij heeft nergens last van gehad. En indd ging de ontlasting toen en stuk beter en krampjes weg. Hij kon wel mer op want het is licht verteerbaar. Dus kan zijn dat ze meer honger heeft.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Bedankt voor de reacties! Ik ben gisteravond begonnen met de Omneo, heb nu nog 2 schepjes Omneo en 1 schepje gewone Nutrilon maar heb het idee dat er nu al verbetering is qua buikkramjes, kan dat zo snel? Volgend flesje gaan we volledig op Omneo over.
Hopen maar dat t beter gaat met deze voeding.
Ik heb me nog maar kort geleden aangemeld op deze site maar is erg prettig om dit soort vragen kwijt te kunnen! Nogmaals bedankt voor jullie reactie!

Ja kan zo snel, ij Dylano was he na de eerste 2 flesjes ook weg, wat een verademing was dat zeg

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Nou, helaas hebben we te snel gejuicht, de buikkrampjes zijn weer terug! We zijn nu een aantal dagen bezig dus moeten nog wel ff geduld hebben maar hoop wel dat het uiteindelijk resultaat heeft…het enige wat op zo’n moment helpt is met haar in je armen gaan lopen ze is zo sterk in haar beentjes dat ik ze met geen mogelijkheid kan laten fietsen.
As donderdag moeten we voor het eerst naar het CB dus zullen het sowieso maar ff aankaarten misschien hebben zij nog opties die we nog niet hebben geprobeerd.

Hoi Tinkerbell,

Vervelend dat de krampjes weer terug zijn. Er is niks minder dan je kindje zo te zien van de pijn!
Heb je ook al een andere fles geprobeerd. Ze zeggen dat die S flessen van Difrax ook heel goed zijn…en dat kindjes er minder krampjes van krijgen.

Sterkte…hoop dat de krampjes snel over zullen gaan.

Gr Egberta

Hoi Tinkerbell,

Ook aan deze kant al van alles geprobeerd tegen de darmkrampjes, Infacoll, cinababy, ABC Dophilus poeder, S-flessen van difrax, speciale flessen van Dr. Brown, osteopaat en eigenlijk moet ik zeggen dat niks heeft geholpen om het te verhelpen, hooguit geeft het wat verlichting hier en daar denk ik.

De kleintjes zijn nu inmiddels 3 maanden en hebben elke dag nog darmkrampjes, misschien wel minder dan in het begin maar dat kan ook wishfull thinking van mijn kant zijn. Volgens alle berichten moeten ze er overheen groeien en gebeurd dit met 3 tot 4 maanden. Dus daar zit ik nu met smart op te wachten hihi.

Allen van het ABC Dophilus hebben wij het idee dat als we het een paar keer niet gebruiken dat de krampjes dan erger worden, maar weg gaan ze er zeker ook niet van. Dit spul is overigens gillend duur. 25 euro voor een potje!!!

Verder is het inderdaad maar buikje masseren, ruggetje masseren en sussen. Met de beentjes fietsen ging hier ook moeilijk. Wat ik dan deed was wel de beentjes (dan maar gestrekt) omhoog houden zodat ze in een hoek kwamen te liggen waardoor het hopelijk toch wat verlichting gaf.

Een vriendin van mij had het trouwens over een hangmatje in de box. Dan liggen ze ook wat gebogener en dan hebben ze ook minder krampjes, vanwege mijn tweeling heb ik dit niet kunnen uittesten.

In cinababy zit trouwens alcohol he, niet iedereen wil het hierom aan de baby geven.

Succes ermee

Hoiii

Vervelend die krampjes en moeilijke ontlasting.
Milan had daar ook veel last van.
Toen overgestapt naar een difrax fles en omneo echt geweldig!!
Heeft hier heel goed geholpen.
En voor de krampjes hadden wij cinababy.

Succes