Ik ben van plan over te stappen op flesvoeding. Ik heb al vanalles gelezen over geleidelijk in stappen te werk te gaan. Maar hoe lang duurt 1 stap?
Gewijzigd door - Annemal op 10 Feb 2008 15:56:52
Ik ben van plan over te stappen op flesvoeding. Ik heb al vanalles gelezen over geleidelijk in stappen te werk te gaan. Maar hoe lang duurt 1 stap?
Gewijzigd door - Annemal op 10 Feb 2008 15:56:52
ik deed telkens 1 bv afbouwen en inderdaad niet te snel in eens zonder bv want dat is niet goed voor je borsten je kunt dan stuwing krijgen of borstontsteking.
In 14 dagen zaten wij volledig op flesvoeding. Het laatste was de late voeding die wij eraf gehaald hebben.vondt ik wel makelijk om deze het langst bv te geven.
Houdt wel goed je borsten in de gaten en knijp ze desnoods wat uit onder de douche om borstontsteking te voorkomen.
veel succes
groetjes Gytha

gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, maar waarom wil je stoppen met BV?
En Gytha waarom ben jij op KV overgestapt?
Liefs Mandy mama van Selina
Dank voor de tip Gytha! Ik vraag me af of ik ook nog met het consultatiebureau moet overleggen of niet. Ik zal morgen eens bellen.
Mommy, ik heb deze overweging gemaakt wegens tepelkloven, verstopte melkklieren, pijnlijke tepels/borsten, te weinig melk en totale uitputting.
Gewijzigd door - Annemal op 10 Feb 2008 20:05:51
Ta dan geef ik je groot gelijk, jammer he dat het zo moet en je er niet voor kon kiezen toch BV te blijven geven…
Liefs Mandy