Max is nu 5 weken. Hij is heel gevoelig en huilde in het begin veel. Door de osteopaat zijn zijn nekwervels gemasseerd, waardoor dat echt krijsen gelukkig verleden tijd is. Ook bakeren we hem in en krijgt hij andere voeding. Al met al gaat het best goed met hem.
Als ik hem uit bed haal, huilt hij meteen keihard. Nou zal dat wel bij baby’s horen (Eva deed dat geloof ik ook), omdat ze dan honger hebben. Ik geef hem de fles en dan zit hij even bij mij. Hij gaat dan al snel huilen. Hij wil ook niet in de box of in de schommelstoel. Hij begint echt binnen 2 minuten te huilen. Hij is dan pas dik een half uur wakker! Ik heb het idee dat hij dan alweer moe is…Vandaag wilde ik hem in mijn gloednieuwe draagzak doen, lekker dicht bij mama. Hij krijste alles bij elkaar! Dat was geen succes. Ook in de wagen huilt hij vrijwel altijd. Ik kan eigenlijk niet veel met hem, hij wil eten en dat is het. Terwijl een ritje buiten toch juist fijn is, net als de box waar hij wat rond kan kijken, of zijn leuke schommelstoel. Hij wil echt niks…Hij wil ook niet echt even knuffelen op schoot. Ik vind dat zo jammer, ik wil hem juist lekker even bij me houden. Maar ja, als hij dan huilt, is het voor mij ook niet zo fijn…Is hij snel overprikkeld, of is het gewoon een ontevreden kereltje? Nu ligt hij vaak binnen 40 minuten alweer in zijn bedje…
Groetjes Rainbow, trotse mama