Hoi allemaal,
Het is echt heel erg. Vrijdag is het dochtertje in de buik, van Marcel zijn nicht, overleden, door een losgelaten placenta. Ze is over 2 weken uitgerekend… Haar zoontje is net zo oud als onze Lucas en was ook heel groot (ruim 9 pond), ik weet nog wel, dat we toen grapjes zaten maken, over wie “de grootste zou krijgen”… En al heel snel was ze weer zwanger. Wat al een wondertje was. Aangezien ze al 36 is en ook de eerste niet zomaar kwam… Ze liep dus bij beide kindjes bij een gyn, kreeg standaard om de 2 weken een echo. Nu liep eigenlijk alles prima, donderdag nog controle gehad en dag later, voelde ze niks meer. Naar het zh, echo gehad, blijkt ze dus een losgelaten placenta te hebben… Meisje is dus overleden. Ze is nog wel zwanger, of ze moet nu op dit moment aan het bevallen zijn. Dat weet ik niet. Bah bah. Wat een enorm geluk hebben we dan toch met de kindjes die we wél bij ons mogen hebben. Wáárom sterven kinderen??? Babietjes die nog maar net in de buik zitten, babietjes die bijna geboren moeten worden, die juist door de geboorte overlijden. Of die al ouder zijn… Ik ga geen leuke zondag te gemoet denk ik…
Dit keer geen zoef, supermo handtekening eronder…