nou dat is lang geleden … een gebroken nacht. Maar ach het kwam omdat mijn zoontje is gaan overgeven. Voor we naar bed gaan kijken we nog altijd even bij onze kleine man. Dus zodoende gisteravond ook… en daar troffen we een slapend kindje aan te midden van … (tja hoe zeg ik dat netjes op de vroege morgen) gevormeerde inhoud uit de maag …
Samen met papa het bedje + zoontje weer schoon gemaakt. Jurian vond alles best, lachte lief naar ons. Daarna gelijk weer terug in bed (zou hij gaan slapen?). Toen heb ik de wekker gezet. Om nog paar te gaan kijken. tot 3.00 uur heeft hij geslapen, daarna weer 2x gevormeerd. Beide keren leek het of hij lag te stikken … ik plukte hem gauw uit bed en hield hem op zijn zij zodat hij (de gal want maag was leeg) kwijt kon. En dat werkte goed. Daarna heb ik een handdoek onder zijn hoofd gelegd in de hoop dat hij het niet meer benauwd zal krijgen… ook dit werkte goed. Alle keren was hij lief en ging gelijk weer verder slapen (ben er trots op)…
Maar nu zit ik met de vraag… volgens ‘de verschillende boekjes’ is het beter als je kleine niet teveel melk binnen krijgt als hij moet overgeven. Maar wat is dan alternatief. Heb hem vanmorgen wel melk gegeven ipv papfles (dacht dat ligt te zwaar op de maag)…
Verder probeer ik denk gewoon het schema wel aan te houden… maar misschien is dat helemaal verkeerd? Het is 1e keer dat Jurian zo moet overgeven…