Overgeven, koorts, diarree

Ik heb even een vraagje. afgelopen zaterdag begon Jedidia op de markt ineens over te geven. er kwam echt een straal uit, en 's aonds herhaalde dit zich. Ze had verhoging tot 38.1, daarna heeft ze niet meer overgegeven. De volgende dag had ze weer verhoging en 's avonds diarree. Ze was 2 dagen vrij lusteloos. Vandaag heeft ze weer niet overgegeven, en ook niet gepoept, maar haar buikje is heel erg gezwollen. Dat is wat we wat zorgen maakt. Ze is niet lusteloos, maar na een paar meter lopen wil ze al op de arm, terwijl ze lopen geweldig vindt. Ze is verder ook blij.

Ik heb het medisch boek erop nageslagen, en daar wordt ik ook niet veel wijzer van, eerder bang van al die enge verhalen. Herkent iemand dit? Zal ik naar de ha gaan of even wachten nog, Ze heeft immers geen diarree enzo meer.

Oja, ze eet een heel klein beetje, maar drinkt erg veel.

Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Als je het niet vertrouwd gewoon de ha bellen meid, beter het zekere voor het onzekere. succes en laat het maar horen als je meer weet. Kan ook gewoon griep zijn, juist als ze maar een beetje ziek zijn kunnen ze erg lusteloos zijn en met hoge koorts nog de kamer door rennen. Maar nogmaals als je het niet vertrouwd gewoon even bellen

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Klinkt als buikgriep of voedselvergiftiging. Voor de zekerheid naar de huisarts. Fijn dat ze in elk geval goed drinkt, da’s belangrijk.

Groetekes, Sje

Inmiddels heeft ze alweer diarree gehad, en d’r buikje was gelijk weer ontspannen.
Ik heb de nieuwe ha opgebeld, en ik zei “ik heb een dochtertje van 1,3 jaar, en…” Hij onderbrak me en zei “Gelijk komen!”. Nou heb ik gelijk al een hekel aan om heen te gaan (Hier draait nl. alles om geld, en daarna pas de gezondheid). Ik wacht maar tot m’n man thuis is en dan gaan we maar samen.
Ik heb ook onze oude ha in Quito opgebeld, en die zei ook veel drinken en toch maar even naar de ha.
Groetjes, Daniella

En meid, nog naar de ha geweest en hoe is het gegaan.

Ja, de ha was een vreemde vogel, maar reageerde heel leuk naar Jedidia toe, en deed ook zorvuldig onderzoek. Hij zei dat ze hoogstwaarschijnlijk iets verkeerds gegeten had. Ik heb 3 soorten medidicjen gekregen, maar ze is vanaag weer flink aan de rees.
Ik moest vanochtend haar urine opvangen, maar die poging is helaas mislukt, dus even tot morgen wachten.
Hopelijk is de kleine meid gauw weer de oude.
Bedankt voor jullie medeleven!!
Groetjes, Daniella

Toch maar goed dat je naar de ha bent geweest, hopen dat je meisje snel opknapt

Gelukkig ging het vandaag een stuk beter met Jedidia, en was ze niet meer aan de rees. Ik ben alleen echt een kluns wat betreft het opvangen van haar urine. Hier moet je een plastic zakje plakken op de vagina om 05.00 uur 's ochtends. Nou het is al 2 keer misgegaan, en ik krijg dat plaksel niet van d’r velletje af. Het is dus een gegil en gekrijs. Echt sneu, dus ik stop er maar mee.
Hoe vangen jullie de urine op van die kleintjes? Op dezelfde manier?

Inmiddels weet ik dat het een virus is, want…iedereen in mijn huis heeft nu hetzelfde!! Echt balen, en de WC’s zijn goed bezet. (De verstandelijk gehandicapte zus van m’n man woont ook bij ons, samen met haar prive-verpleegster, vandaar dat het een volle bak is).

Groetjes, Daniella