Overgeven in je slaap

hallo meiden

heb even een vraagje mijn oudste zoon heeft al twee nachten achter elkaar in zijn slaap overgegeven hij word er gewoon niet wakker van ik vind dit dood eng
zou hij erin kunnen stikken met alle gevolgen van dien wat kan ik hier tegen doen hij is verder niet ziek heeft onlangs wel een flinke keelonsteking gehad net als iedereen in dit gezin.

hopend op advies

groetjes

Niet om je bang te maken, maar hou hem goed in de gaten, ik heb zo twee keer mijn stiefzusje moeten redden omdat zij op haar rug lag. Als je het merkt meteen op zijn zij rollen of wakker makenn. En goed in de gaten houden want ze kunnen er in stikken.

Groetjes,

Michèle

ja we hebben hem nu twee keer in zijn spuugsel slapend gevonden echt alsof mijn hart het zou begeven schrok me helemaal wild
maar hoe is het mogelijk dat hij er niet wakker van word ik bedoel als je zo misselijk bent word je daar toch zeker wakker van.

hoop dat het vanavond niet meer gebeurd maar ga hem maar wel wat vaker controleren

groetjes

Ja geen idee. Mijn stiefzusje werd ook niet wakker. Ik ben zelf een lichte slaper dus ik werd wakker van haar, das der redding geweest. En ik heb volgens mijn moeder nog nooit het toilet gemist zeg maar. Dus denk dat je mannetje een heel diepe slaper is. En ik hoop het ook dat het nu over is. Anders misschien even de ha bellen, overgeven kan ook een teken van een ooronsteking zijn en gezien hij al een keelonsteking had zei je.

Groetjes,

Michèle

Wat ontzettend vervelend, logisch dat je daarvan schrikt. Ik zou het idd goed in de gaten houden. Tim heeft ook 1 keer in zijn slaap overgegeven. Hij was toen ook pas 6 maanden ofzo en is er niet wakker van geworden. En dat terwijl zijn hele bed, gezicht, oor, slaapzak etc onder het overgeefsel zat. Hij werd pas wakker toen wij hem gingen verschonen.

Sterkte met de kleine man. Is hij ziek of eet hij verder wel gewoon en is er overdag niets aan de hand? Anders toch even de huisarts bellen, misschien dat er iets met zijn maag aan de hand is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

hoi

echt klein is hij niet meer hij is 8 maar dit is ons nog nooit overkomen ja hij was wel eens te laat bij de emmer of hij ging zitten roepen dat hij misselijk was en moest spugen en dat hij zo alles onder spuugde. nee overdag is er niets aan de hand hij is nu al een paar dagen beter van zijn keelontsteking misschien dat het toch daar mee te maken heeft.
alleen vond ik het zo raar dat iemand er door heen kan slapen
hier hebben wij hem ook wakker moeten maken en midden in de nacht onder de douche gezet want allles zat gewoon onder.
als het vanavond weer gebeurd bel ik de ha wel even want zo slaapt niemand rustig

groetjes

Hoe gaat het nu met hem?

Hoop dat het weer beter gaat.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

hoi

beetje late reactie maar goed hij heeft gelukkig niet meer overgeven waarschijnlijk was het dan toch nog een beetje nazieken van de keelontsteking.
ik ben wel vaak wezen kijken snachts want het blijft wel eng zo.

groetjes

Oh gelukkig enne ja dat snap ik. Alleen zorgen dat je dat ook weer afbouwt he dat je er niet teveel meer mee bezig blijft.

Groetjes,

Michèle

Gelukkig maar dat hij weer beter is en het niet meer gebeurd is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker