En eva is inmiddels 2 en volledig uitgebakerd
Groetjes,
Michèle
quote:
Hallo iedereen.Hier ook dezelfde kanmerkelijke problemen.
Ook mijn meisje, Julia, overstrekt zich voornamelijk! Julia is 12 weken en is tijdens de geboorte ook blijven hangen met haar schoudertje, waardoor ze dus ook haar sleutelbeentje had gebroken. Niemand wou hier naar kijken! Ook de huisarts niet, die vond het onzin. Maargoed, heb het idee dat dit verder ook wel goed zit. Als je Julia wil oppakken gaat ze zich helemaal overstrekken. Dit doet ze ook bij het voeden. Met voeden moet je haar plat neerleggen. Zodoende leg ik haar altijd of op een kussen of op bed of op mijn benen. Zodra ze klaar is met drinken en je tilt haar op, zodat ze ff kan boeren, begint ze zich te overstrekken en heel hard huilen! Echt hart verscheurend! Ook spuugt ze veel na de voeding. De afgelopen 3 weken heeft ze ook iets nieuw’s; Al die tijd sliep ze de nacht door van 22.30 tot ongeveer 7.30. Maar nu wordt ze elke nacht wakker om 4.00/5.00 ongeveer. Dan begint ze te jammeren en wil ze haar speen. Ik moet dan wel 10 keer heen en weer lopen want ze slaat haar speen iedere keer uit! Ze is zo aan het bewegen met haar hoofd, armen en benen! Soms is het gewoon zo moeilijk om te begrijpen wat ze nou werkelijk wil… Maar verder is ze echt héél erg makkelijk!Liefs
Toch is er wel duidelijk iets met deze Julia aan de hand. Waarom overstrekt ze zich? Je kan ze nu helemaal niet lekker troosten, of met haar kroelen. Er moet iets pijn doen. En ws (als fan van osteopaat) zit dit in haar nekje. Waarom laat je er de osteopaat niet naar kijken? Kan nooit kwaad…!! Dit spugen heeft daar ook mee te maken. Mijn zoontje van bijna 11 weken had er veel baat bij toen hij behandelt was…