Overdag niet in bed

hai hai
onze vent van bijna 4 weken wil overdag niet in bed…gelukkig wel savonds. dus eigenlijk moet ik niet piepen. haha!
in de wagen lukt het meetsal wel, maar hij kan toch niet eewig in de wagen slapen. dus elke keer probeer ik het weer en laat hem echt wel ff huilen, daar kan ik wel tegen maar als hij na een uur nog niet stil is ja dan haal ik hem er toch wel ff uit.
heeft iemand hier ervaring mee??? en is het niet erg om overdag altijd in de wagen te slpen ik heb ook een hummel van 1,5 rondlopen. is dat niet te druk???
groetjes Janneke

hoi janneke

Ik heb een zoontje van 9 weken en heb er ook ervaring mee maar het gaat nu beter ik heb mijn zoontje ook in de wagen gehad en dan op zijn buik want ik durf hem boven niet op zijn buik te leggen en het ging wel iets beter maar ook van die hazeslaapjes en toen heb ik hem een poosje geleden in gebakert en dat ging iets beter maar hij had ook heel erg last van zuigbehoeftes dus het was in het begin ook allemaal naar boven lopen dus daarom hebben we hem toen in de wagen gelegt maar nu baker ik hem niet meer in overdag want hij heeft gelukkig zijn duimpje gevonden misschien is dat ook jullie probleem en ik weet dat het heel lastig is om telkens de speen er in toen maar neem van mij aan dat het overgaat kan lang duren.
En nu heb ik ook weer tijd voor mijn andere zoontje. komt goed.

succes groetjes linda bas

hai hai
ja inderdaad het is de zuigbehoefte, ik heb hem even op mijn buik gelegt met mijn pink in zijn mond en hij was snel vertrokken, toen heb ik hem teruggelegt!! ja die speen houdt hij niet vast dan moet je elke keer naar boven lopen…!! ik heb gehoord dat meestal de zuigbehoefte tot een half jaar duurt en dan is het meestal over!!
bedankt voor je reactie!!
lieve groet janneke