Ik moet even de frustraties van me afschrijven hoor… mijn vriendin doet de overblijf dus op school en nu zijn er 3 klachten binnengekomen (tegelijk, wat gek… ahum) dat het er niet hygiënisch is in het lokaal… Het lokaal wordt buiten de overblijf ook nog gebruikt als handenarbeid lokaal en als aula… Het valt alleen wel op dat het weer 3 moeders zijn die hun kinderen onnodig over laten blijven (zijn gewoon TBM, we hebben een klein dorp én ze zijn in het bezit van een auto…) en dat het de moeders zijn van de grootste klieren die rondlopen op de overblijf… Mijn vriendin staat dus op het punt om er mee te stoppen omdat niks wat ze doet blijkbaar goed genoeg is (terwijl ze dit vrijwillig doet en er verder niemand aan durft te staan, ik weet hoe het is, ik heb het ook gedaan…) en dezelfde moeders er ook voor gezorgd hebben dat ze uit de ouderraad gestapt is… Laat die moeders het zelf maar oplossen, ze gaan er voor mijn part zelf maar staan… Wel klagen, maar sneaky achter je rug om… kan ik zo boos om worden!!! Zo, dat ben ik ff kwijt…