Overal op slaan, afleren?

nou dat was dus idd een beetje mijn vraag hoe jullie dit aanpakken. op sommige dingen wel mogen slaan en andere juist weer niet of gewoon in z’n geheel niet.
een van de dingen die papa ook erg leuk vind om mee te doen is het spetteren/blazen, alleen snapt lindsey het dan dus niet wanneer mama geiriteerd wordt wanneer ze dit tijdens het eten doet. dus dan zeg ik tegen papa ‘jij mag de zooi opruimen’ hahahaha.

jamjam zegt lindsey trouwens ook, niet zozeer omdat ze het lekker vind maar juist omdat ze wil eten. ze zegt dus al jamjam voordat we gaan eten zeg maar.

liefs,
Rinske

Jamjam, dat is lief! Eva gaat gewoon hijgen als een soort hondje als ze haar bakje eten ziet: hehehehehe en grienen als het niet snel genoeg komt!

Groetjes Rainbow, trotse mama

het klinkt inderdaad heel erg schattig, tenzij het naar haar zin te lang duurt. dan blijft ze wel jamjam zeggen maar t wordt met de seconde bozer, dus dan is het toch wat minder lief hahahaha

liefs,
Rinske

Morgan steekt haar handen uit en gaat smakken. Dit deed ze overigens ook in de tram gister toen een dame een boterham at. Ze zal wel gedacht hebben

Groetjes,

Michèle

HAHA wat zijn ze toch grappig!!! (meestal)
Heel herkenbaar allemaal.
Emma brabbelt ook zo lekker, mama, jaja (de hond Moja), titti (Kitty hond van mijn schoonouders), tietatoe (kiekeboe) en zo nog meer.

Helaas slaat ze ook! (op alles) bij os mag ze het ook op sommige dingen wel en sommige dingen niet, misschien verwarrend maar ze moet het leren! idd is consequent zijn (zonder te lachen, soms heel moeilijk) erg belangrijk!!

succes met alle kleine dva’s/boefjes!
Gidget

Morgan klapte vanmorgen in der handen omdat ze wat leuks op tv zag. Mitch match (baby tv). Daarvoor had i khaar nog nooit zien klappen dus hopelijk gaat ze dat doen in plaats van slaan nu

Groetjes,

Michèle

Hoi
Ik zou er niet op rekenen! Emma klapt al een paar maanden in haar handjes, maar ze slaat ook nog op heel veel dingen, dus het een sluit helaas het ander niet uit!

Groetjes

Nee, volgens mij sluit klappen zeker slaan niet uit. Kimo klapt ook heel graag, bijvoorbeeld als hij iets goed gedaan heeft geeft hij zichzelf applaus. Het slaan gaat echter ook gewoon door en zelfs bij vreemde kindjes die speelgoed pakken of te dicht in de buurt komen. We blijven het maar zeggen en wellicht komt binnenkort het besef…

Gisteravond ging hij mij in ieder geval ineens aaien ipv slaan, dus dat vond ik al een erg mooie verandering.

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Morgan is nu zover dat als ze mij slaat en ik zeg auw zachtjes aaien dan krijg ik nog steeds mijn kus maar nu zegt ze aai aai aai en dan aait ze me ook. Soms nog iets te hard, maar een begin is er.

Het is wel heel schattig om bij elke streel aai te horen. Ze is heel geconcentreerd dan ook

Groetjes,

Michèle

mijn oudste slaat ook vaak maar dat is als iets niet mag dan zeggen we er wat van en dan geeft ze nog even snel een klap ergends op
ze kan goed uitdagen

m rewijk

Dat doet Erik ook, als we ‘nee’ zeggen het nog even een keer extra doen en je dan met een big smile aankijken…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker