Hallo Dames,
Ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje aan jullie.
Maar eerst zal ik mij even voorstellen. Ik ben Lisanne, (Liesje) 25 jaar en trotse moeder van Ella. Zij is nu bijna 1 en het mooiste en liefste kind van de wereld natuurlijk
Mijn vraag is dit: ik ben 31 okt voor het laatst ongesteld geworden (dat was de 1e dag van mijn laatste menstruatie). Nu heb ik meestal een cyclus van 30 dagen, soms korter, soms langer. Dus toen ik overtijd ging dacht ik, ah fijn… misschien ben ik zwanger. Dus heb ik na 6 dagen overtijd (uitgegaan van 28 dagen cyclus) getest (smiddags) en deze was helaas negatief. Dus toen dacht ik… nou dan word ik binnen nu en 2 dagen vast wel ongesteld want er viel bij mij een spanning weg of ik wel of niet zwanger zou kunnen zijn en de test zij negatief dus. 3 dagen later was ik nog niet ongesteld dus heb ik toch maar weer een testje gedaan (s’ochtends)… en weer negatief. Inmiddels ben ik 11 dagen overtijd en zo lang ben ik nog nooit overtijd geweest. Bij mijn dochter was gelijk na 4 dagen over tijd al duidelijk dat ik zwanger was… een dikke vette streep. Ik heb altijd een redelijk regelmatige cyclus, ik ben niet stipt op mijn uitgerekende dag ook altijd ongesteld maar zeker 6/7 dagen later wel. Ik snap er niets meer van. Weten jullie wanneer ik het beste weer zou kunnen testen? Of wanneer ik eventueel naar de huisarts zou moeten gaan? En herkent iemand dit en wat was jou ervaring?
bedankt voor alle hulp
groetjes
Liesje
Gewijzigd door - Liesje84 op 09 Dec 2009 13:02:53