Over minder dan een weekje is mijn ma hier!

Ik kan het haast niet geloven. Volgende week woensdag is ze hier, voor 3 maanden. Ik probeer alles op orde te krijgen, maar helaas kan ik volgende week geen vrij krijgen, alleen de week erna. Mijn huis moet gedaan worden, gelukkig komt ze woensdag rond 5 uur smiddags pas aan en is het donderdag een vrije dag, en dan hoef ik alleen nog vrijdag te werken en dan gaan we 5 daagjes naar de Lake, voordat het Jadas verjaardag alweer is! Poe phoe een drukte dus. Ik heb 2 mensen ingehuurd die samen met mijn nanny even flink mijn huis onderhanden neemt op maandag en dinsdag, want dat kan echt niet meer! Nog zoveel te doen en zo weinig, tijd. Jada is ook al helemaal opgehyped! Zwaar hyper maar goed. Spannend!!!

wat spannend!! leuk meid! geniet er lekker van he! hoelang heb je haar ook alweer niet gezien nu? Wat zulllen jullie blij zijn elkaar weer te zien, om over Jada nog maar te zwijgen als ze nu al zo hyper is haha!

Een jaar nu, vorig jaar Februari was ik in NL!

Geweldig voor je!! Kan me goed voorstellen hoe je er naar uit kijkt.
Maar je huis krijgt een fikse beurt? Schoonmaakbeurt/opknapbeurt?
Jammer dat je geen vrij kan krijgen. En Jade wordt 4 jaar? Gezellige leuke tijd ga je tegemoed. Succes met de voorbereidingen!.

Greetz Cora

@ cora; schoonmaak, is niet heel vies maar dan hoef ik er voorlopig niet meer aan te denken. Jada word 3!

@ bakmama; dat zijn dan wel dure arbeidskrachten!

jeetje wat lang… ik kan me helemaal inleven hoe dat voor je is. heb mn moeder ook ooit anderhalf jr niet gezien maar dat waren andere omstandigheden dan waar jullie inzitten.
nogmaals GENIET meid heerlijk 3 mnd je moeder bij je hebben

Wat heerlijk! Geniet van de voorpret en slim dat je het opknapwerk lekker hebt uitbesteed

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Leuk hoor! Spannend ook. En natuurlijk ook voor Jada, die oma na zo’n lange tijd weer ziet!

Ga er lekker van genieten!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

@ mriek; tja ik dacht kan het wel allemaal zelf doen in het weekend, maar besteed het liever uit, zodat we lekker naar het zwembad kunnen etc. Dan ben ik super gaar als mijn ma er is dat wilde ik ook niet eigenlijk, en tja dat is dan wel weer het voordeel van Afrika, het kost niet zoveel he, iemand even door je huis laten “vliegen” hahahaah

Ja we hebben er echt zoveel zin in. Zit al te denken aan een speciale Malawiaanse welkomsmaaltijd, maar denk dat we dat Donderdag doen aangezien mijn ma natuurlijk helemaal gaar is van 1 nacht in het vliegtuig!
Spannend, en leuk hoor, het is alweer zo’n tijd geleden, maar waarschijnlijk hoeven we als oma weg is niet heel lang te wachten, want mijn zusje wil in Oktober komen, dus we hebben geluk!

Gewijzigd door - malawimamajada op 24 Feb 2011 12:58:16

Oh wat gaat dat snel zeg, leek van de week wel dat je meldde dat ze kwam. En J alweer 3 jaar, een heel dametje alweer. Enne hier heb je ook goedkope krachten alleen zou ik die niet alleen laten in je huis want denk dat het dan wel heeeeel erg opgeruimt is als je terug komt

Groetjes,

Michèle

@ michele, ja he, is zo snel gegaan! En idd J alweer 3! Echt niet normaal! En hier kun je ze ook niet alleen laten hoor, daarom is mijn nanny er ook bij, en het zijn vriendinnen van haar, hier is de sociale controle erg groot, dus ze zullen het wel uit hun hoofd laten te stelen want dan verliest ze haar baan! 1 gaat buiten opruimen, even door de tuin, ramen lappen etc. Dus alleen de buitenkant, Bepaalde plekken (zoals onze slaapkamer) mag alleen de nanny doen! Ik vind het anders zielig voor haar, mijn hele huis zelf doen, is misschien iets teveel van het goede, vooral omdat J nog rondloopt daar (die heeft vakantie van school)

Oh oke ja ik vroeg me al een beetje af zijn ze daar dan zo eerlijk of zijn ze blij met elke cent zeg maar?? Maar nu snap ik hem.

Groetjes,

Michèle

Ik weet idd nog wel dat je vertelde dat je moeder kwam en nu is het alweer bijna zo ver. Spannend hoor, hoop dat jullie een hele leuke tijd tegemoet gaan, maar dat zal vast wel.

Groetjes,
Sandra

Ik raak steeds verder ingeburgerd hier en weet nu wel wat je wel een niet kan doen, das wel fijn

Ha ha ha mag het wel hopen na die tijd. Doe je het overigens sneller dan sommige allochtonen hier

Groetjes,

Michèle

Nou helaas ben ik ook niet zo ingeburgerd dat ik al de lokale taal vloeiend spreek, helaas omdat het me met engels prima afgaat, ik kan wel de basis, maar omdat binnen de overheid en bedrijven Engels de hoofdtaal is geeft het weinig problemen.

Oh maar das toch geen probleem, he ik ben ook al blij als de lokale turk, pool of ghanees nederlands spreekt hoeft ie van mij geen haags te l*llen hoor

Groetjes,

Michèle

hahahahhahahahhahahaha

hee maar HOE wonen jullie daar eigenlijk hoe is de ligging enzo en zijn er leuke faciliteiten?

hmm ik zat net even te kijken maar jee wat een mooi land!
wil ik daarheen gaan op vakantie ga ik dus naar "
safari beach lodge