ja niet lachen hoor, maar Milo is 3 jaar en 3mnd en lekker bezig zindelijk te worden. Hij gaat op het potje en de grote w.c. Maar wel met zit verkleiner (een hele mooie en handige van de Lidl, zet je er boven op, dus de bril hoeft niet eerst omhoog). net zoals bij het potje, dit er aan de voorkant, kruiszijde, een verhoging. maar wat ik niet snap, bij het plassen gaat het goed, zn fluit hangt er goed in, maar op die verkleiner schiet zn fluit er vaak bovenuit waardoor hij alnsnog over de rand piest bovenop zn broek, zielig h;e, doet ie zo zn best…hahaha
nu let ik erop dat ik hem er echt goed opzet. en hij ook, bijna aandoenlijk, duwt ie zachtjes met een handje zn fluit naar beneden zodat ie echt in de pot plast, anders vliegt die straal er net overheen hahaha.
maar dit is knap lastig als het koud is hoor (snap je). en op een vreemd toilet lukt het ook nog niet. wel bij oma. maa die heeft ook een verkleiner. maar ik was bij opa op de camping en had geen verkleiner en dan lukt het niet. (maar das weer een ander probleem sorrY). ik kan hem niet staand laten plassen want wij hebben een hoog toilet, red ie niet. laatst heb ik het wel geprobeerd, maar hij kan nog niet staand plassen, wrs moet ie relaxed zitten of zo??? wrs moeten jullie lachen, maar handig is het niet. en ik vind het zo zielig. doet ie zn best, nog een natte boel. kijk thuis kan ik er op letten en helpen, maar op het kdv etc niet…
x Floss