Ovenschotel rode kool!


#1

Gehakt rullen, een half zakje (nnar smaak) nasikruiden toevoegen. Dit is de eerste laag in de ovenschaal, daarover een zak(of pot) rodekool, en daar op aardappelpuré, paneermeel en wat boter erop voor een knapperig korstje en dit een half uurtje ofzo in de oven…mijn kinderen vinden dit heerlijk!!! (net als de pasta met spinaziesaus!)

DALA, Mama van DAan en LArs!


#2

nah ben nu op het moment de rodekool schotel aan het maken…ijken of ie het lust…spinazie schotel was dan geen succes,maar ik had dan ook spekjes erdoor gedaan …is te machtig denk ik…ben benieuwd dit keer …ik laat het weten
groetjes mara…de mama van moreno xxx


#3

o ik ga hem ook proberen vanavond we zijn we zijn benieuwd liev groet janneke


#4

hallo hallo…ik heb het geprobeerd …ik vond het zelf erg lekker maar Moreno weer niet .Het enige wat ie echt lekker vindt is hamburger of pasta met rode saus…en dan moeten het ook nog sliertjes spaghetti zijn anders is het dus ook drama …ik moet het maar accepteren dan ,anders krijg ik het alleen maar op me zenuwen als ik telkens weer alles moet weggooien.Zal wel een fase zijn ofzo ,je hoort het wel meer.ik hoop dat ze het bij jou wel lusten janneke groetjes mara ,mama van moreno xxx


#5

hallo
nou het was echt HEERLIJK!! EN MAKKELIJK KLAAR TE MAKEN!!
nog meer lekkere ovenschotels??
lieve groet janneke