nou ik heb de documantaire gisteren wel zitten kijken, ik wist niet dat er van die parkwijk dingen waren, waar mensen zo intensief bergeleid konden worden…
ik denk dat ook veel mensen die daar zitten kinderen van de rekening zijn… (en dan nog met een beperking) …net zoals dat ene meisje, wat op straat kwam omdat haar stiefvader haar kind niet accepteerde… omdat het van haar was, en zij niet van hem was, wat een k-stiefvader, sorrie hoor!
met dat bloedprikken of urinetest, ja vind ik echt weer NL…aai over de boltechniek bedoel, gewoon een bloedtest doen of de ouwe gebruiken, en nie zo overleggen, als dat kind verslaafd ter wereld komt, heeft het ziekenhuis die info nodig, en moeten er weer kosten gemaakt worden de verslaafde baby te helpen, ze gingen toch voor het welzijn van het kind, gewoon testen ! hoppa…
ik zat me wel ff dood te ergeren aan die mevrouw, die die mevrouw met haar 5e kind opkomst bergeleiden, bedoel ze leek zelf wel stoned, helemaal geen emotie of niks, tot dat eindgesprek, toen begon ze te huilen en zei ze : wat een k-werk, ik lag helemaal dubbel! toen vond ik dr een stuk aardiger,
maar wat een frusterende baan kan dat zijn, verschrikkelijk, bravo voor de mensen die zulke dingen op zich nemen !
en bravo voor de papa’s en mama’s daarow die zo goed hun best doen !
maar wat ik ook nie helemaal snapte…waarom mag je daar een hele dierentuin in je huis aanschaffen…??? bedoel er zijn genoeg huurwoningen waar je geen huisdieren mag hebben, die mensen hadden een hele dierentuin, en dit werd gewoon toegestaan, maar dan wel mouwen over fisieke verwaarlozing omdat het huis stinkt, die mensen zitten daar om te leren voor hun kind te zorgen, laat ze dan alstjeblieft ook nie nog een paar huisdieren aanschaffen… pas dat regelement ff aan !
Pippy is geboren 17.07.2009