Oudercursus vanuit de thuiszorg

Ik heb het idee om de oudercursus “peuter in zicht” te gaan volgen van de thuiszorg bij mij in de regio. Heeft iemand deze cursus gevolgd of heeft iemand hier iets over gehoord?

Ik hoor graag de reacties!
Groetjes de mama van Sam

Hoi,

Bij ons geven ze het bij een andere thuisoraganisatie wel een dorp of wat verder valt onder die organisatie. Mijn vriendin is er naar toe geweest en vond het erg leerzaam. Het is niet belerend meer geeft je aan de hand van voorbeelden van sistuatie en het praten met andere ouders bepaalde inzichten. Ddiegene die de cursus leidt geeft soms een verassende wending in iddeen of gesprekken die ontstaan over die sistatie/ voorbeeld.
Ze zegt er veel van te hebben opgepakt en probeert sommige dingen ook thuis uit.

Ik wil deze "cursus"ook volgen maar wij mogen of kunnen niet voor die cursus alleen naar die organisatie en omdat ze regio gebonden zijn mag het ook niet wat ik erg jammer vind. Bij ons doen ze zoiets net.

groetjes

lon106

bij ons wordt deze cursus ook georganiseerd, maar heb hier niet aan mee kunnen doen omdat dat op mijn werkdag was helaas!
Aan de folder te zien erg leerzaam met bruikbare tips!

groetjes GYtha

Dus zón cursus is echt de moeite waard!

Ik zal eens gaan informeren om me op te geven.

Bedankt voor de reacties