Oud en Nieuw

Oud en nieuw zou een feest moeten zijn, maar ik vindt het altijd een heel gedoe.
Persoonlijk vindt ik het vuurwerk erg mooi (op afstand)en ik hou echt niet van die vreselijke knallen…Dit jaar heb ik echt een dillema(althans dat vindt ik…)Onze Robin is erg bang voor harde geluiden zoals brommers harde toeters enzovoort…Dit jaar zijn wij voor het eerst in ons eigen huis met Oud en Nieuw en daar lijkt het met deze avond erg veel op Bagdad…Wij wonen beneden en Robin’s slaapkamer is direct aan het portiek…Ik weet nu niet goed of ik hem moet laten slapen of juist wakker moet maken een uurtje voor het allemaal losbarst! Graag zou ik jullie ervaringen wat betreft het vuurwerk willen horen…De andere jaren zijn wij altijd wij altijd bij mijn schoonouders geweest omdat het daar redelijk rustig is…Maar helaas zijn zij nu geveld door de griep! Lieve groetjes allemaal! Daantjuh

laten slapen!!! wel er zijn mocht ie toch wakker worden en dan zeggen kijk wat moooooooooi!

IK zeg het zelfde, laten slapen, vorgjaar ook met jordy gedaan, sliep door het ergste door maar werd na het lawaai wakker, even er uit laten kijken en weer naar bed.

nu hoor je hier ook al van alles, leg hem uit dat dat vuurwerk is, niks aan de hand en hou er over op, met de hoop als ik er niet te veel bombrarie van maak het wel los zal lopen, dat hopen we dan maar… ouders succes deze dagen pfff hihi

Liefs Tries

Liefs Tries

Nou, toevallig zat ik er over te denken om deze vraag hier te plaatsen en kijk: op mijn wenken bediend!
Ik zat ook te denken wat ik nou zou doen met Stephan, maar ik laat hem ook maar gewoon slapen en ik blijf wel een beetje in de buurt bij hem, let wel op of hij niet wakker schrikt ofzo.
Hij slaapt tenslotte wel aan de voorkant van het huis waar ook het vuuurwerk wordt afgestoken.

Groetjes, Bianca

1 van ons blijft altijd binnen, nou ja altijd tis ook pas de 3de keer dat we het mee maken met kids dan hihi gaan omste beurd ff naar buiten, als ze wakker zijn ook altijd binnen voor het raam kijken, zag vorgjaar dat ze met een kleinetje naar buiten gingen dat zou ik dus nooit doen…

Tries

Liefs Tries

Hoi bianca!
Ik heb dat nou ook de hele tijd op deze site! Het is gewoon een kei leuke site…
Wat betreft het slapen met oud en nieuw…we gaan het maar gewoon proberen Robin te laten slapen…Ik hoop dat het vuurwerk weer gauw op is of dat het regent…(gemeen he?)
Liefs Daantjuh en fijne hopelijk rustige jaarwisseling!

Haha!! dat het regent…
Jaaaa, da’s wel gemeen hoor, haha!!
Wij hebben in dit huis ook nog nooit oud en nieuw gevierd, dus ik heb geen idee of er hier veel vuurwerk afgestoken wordt of niet.
We merken het wel.
Hoop in ieder geval dat onze buren weg zijn want die kunnen er wat van, ook met feesten enzo.
Iedereen in ieder geval heeeeeel veeeeeeel plezier!

Groetjes, Bianca

Ik ga het proberen…Hele fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2004! Liefs Daantjuh

Er zijn er nu zoveel op de site dat we wel kunnen chatten haha!!! (dat lukt toch nooit normaal gesproken??)

Gewijzigd door - Bieb op 28 Dec 2003 21:39:32

Ja!! Ik ben blijk altijd alleen op de chat te zitten of ik doe het verkeerd…hahaha

Kom nu naar de chat dan!
Gezellig!

Sorry dat ik wat laat reageer, maar het lijkt mij ook het beste om ze lekker te laten slapen.
Onze ervaring is als Shakira wakker wordt dat ze vaak heel moeilijk weer in slaap valt.
Wij laten haar dus rustig liggen.
Mocht ze wakker worden, nou dan mag ze kijken.
En voordat ze naar bed gaat steken we wat siervuurwerk af voor haar…
Een hele fijne jaarwisseling toegewenst!!

Een knuffel van een trotse vader!!

Hallo Allemaal.
Niels was vorig jaar nog doodsbang voor vuurwerk en harde knallen.Al weken voordat het oud en nieuw is knallen ze hier met melkbussen.Dat geeft echt een gigantische knal,en Niels werd er vaak savonds wakker van.Dus op oudjaarsavond heb ik de hele avond met kromme tenen (van ergernis,en angst dat ie wakker werd)op de bank gezeten.Maar Niels heeft overal doorheen geslapen gelukkig!!!Dit jaar ben ik er niet zo bang meer voor.Hij lijkt tot nu toe eigenlijk niet bang.Heeft zelfs al een paar sterretjes vastgehouden.
Maar ook ik laat ze allebei mooi slapen.
Fijne jaarwisseling iedereen!!!
Groetjes Eljada

Ook Lucas blijft lekker slapen.
Hij wordt niet wakker van het vuurwerk, mocht dat wel gebeuren dan schenk ik er niet te veel aandacht aan.
Eigenlijk een beetje zoals met onweer. Dan laat ik hem ook slapen. Daar is hij dus ook niet bang voor.
Als hij nu onweer of vuurwerk hoort dan reageerd hij daar eigenlijk nog niet eens op.

Groetjes Mim

Als eerste een heel gelukkig en gezond 2004 voor jullie allemaal…
Nou ben ik benieuwd hoe het afgelopen is met het slapen van alle kinderen.
Shakira is gewoon om 19.00 uur naar bed gegaan. We hadden eerst wat vuurwerk voor haar afgestoken en ze stond met een stralende lach te kijken!!
Daarna is ze gewoon meteen gaan slapen en is niet meer wakker geweest, dus wat dat betreft was het fantastisch.
Alleen was ze om 6:00 alweer wakker dus zijn we nog een beetje
Maar voor de rest was het hartstikke leuk en op het knalvuurwerk reageerde ze heel rustig.
We hebben geluk gehad (dit jaar)

Een knuffel van een trotse vader!!

Ik heb Samantha vanacht wakker gemaakt omdat ze het erg eng vond en haats niet alleen durfde te zijn overdag, dus als ze dan was wakker geschrokken had ik een paar een met een oversteur kind gezeten. en nu was ze alleen in het begin wat bang maar toen het echt los barste was ze er wat aan gewend en ging ze voor het raam kijken.
Was erg leuk, bij alles wat ze zag zei ze ohhhhhhhhhh ohhhhhhhhhhh!
Pascal werd precies om 00:00 uur waker, dus met ze’n allen naar het vuurwerk gekene Ohnee Pascal was in men armen al weer in slaap gevallen…

Maar het was reuze gezellig!

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl

We hebben hier bij ons thuis rond 19.00 uur wat vuurwerk afgestoken met de kids (Stephan en zijn grote broer en zus).
Steef vond het van achter het raam prachtig en riep elke keer heel enthousiast: “Ja! Ja! Boem!”
Alleen naar buiten ging ie absoluut niet. Nou ja, geef hem eens ongelijk!

Daarna moest Peet werken en ben ik met Stephan en mijn ouders naar familie van ons gegaan om daar oudjaar te vieren (Peet kwam daar na zijn werk ook heen).
Stephan had 's middags op een rare tijd geslapen (van 16.00 tot 18.00 uur) en heeft bij m’n familie dus nog gezellig zitten spelen tot kwart voor tien.
Toen heb ik hem daar in bed gelegd en is hij gaan slapen en niet meer wakker geworden totdat we naar huis gingen rond 1 uur !
Thuis is ie verder gaan slapen zonder problemen.
Alleen om 6 uur werd hij even huilend wakker (denk door alle indrukken van die dag) maar na twee minuutjes sliep hij weer.
Daarna hoorde ik hem om half 9 pas weer.
Prima dus!

Groetjes, Bianca

Nou onze plannen zijn danig in de war geschopt.
Lucas ging is veel wakker geworden bij mijn ouders. Dus ook om 12 uur (hij slaapt de laatste weken behoorlijk slecht).
Hij wilde niet meer naar bed (komt eigenlijk nooit voor) dus hebben we hem maar mee naar huis genomen.
Niks uitgaan dus
Nou ja, we waren allebei toch behoorlijk moe.
Meneer heeft nog wel tot 09.30 geslapen, dus hebben we toch lekker een beetje uit kunnen slapen

Groetjes Mim

Gewijzigd door - mimpie op 02 Jan 2004 23:52:19

Hallo allemaal!
Een wat late reaktie, maar beter laat dan nooit…Robin is om half 12 wakker geworden en riep gelijk dat hij eruit wilde…Ik dacht tja ik ga hem nu niet overstuur helpen, maar hield wel rekening met zijn inslaapproblemen van een oaar weken geleden…Ik zei, mama gaat ff wat pakken en kom zo terug…ik wachte tot het stil was en heb hem er toen 23.55 eruit gehaald…Samen met papa en mama voor het raam vuurwerk gekeken! Nou dat was met Robin’s worden VET COOL!..We hadden prachtig zicht op al het siervuurwerk! De vervelende knallen bleven bij ons gelukkig uit…Met z’n 3tjes hebben we met borrelglaasjes vruchtensap, geproost op 2004! Om 01.00 lag onze kleine bink weer op een oor tot 07.30 de volgende dag! Heerlijk, volgend jaar weer! xx de beste wensen allemaal, liefs Daantjuh, Jan en Robin