Oud en nieuw vieren

Ik ben benieuwd hoe andere moeders oud en nieuw vieren met een pasgeboren baby. Cas is nu ruim 4 maanden en alhoewel ik een hele fijne (schoon) familie heb zie ik het effe niet zitten om met zo’n kleintje er op uit te trekken en midden in de nacht wakker te maken om naar huis te gaan. Zijn er moeders die hier wel goede eravringen mee hebben of ben ik overbezorgd?

nee wij blijven ook gewoon thuis! fijn gezellig en de kindjes gewoon op tijd hun bedje in,omdat het de 1 ste al zo e geloop is omdat we dan na drie plaatsen toe moeten hebben wij beslist om van oud op nieuw zelf gewoon thuis te blijven ,ben ook bang dat het anders wat veel wordt voor hun… wij gaan samen met een neef van mij lekker gourmetten hier en daarna gezellig wat spelletjes spelen om middernacht na het vuurwerk kijken,lekker een glaasje champagne drinken… en dan waarschijnlijk na bed …

liefs jessica, &

Wij blijven dit jaar ook lekker thuis, ik zie het niet zo zitten om met Ruben te gaan slepen midden in de nacht.
Dus wij gaan gewoon op bed en om 0:00 uur zullen we wel wakker worden van het vuurwerk nou dan wens ik mijn man een gelukkig nieuw jaar en dan wachten we even af of Ruben doorslaapt, ik denk het wel maar je weet het maar nooit.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

hoi hoi

Wij blijven ook thuis dit jaar !!
Het is ricardo`s eerste jaar dus die wouden we gezellig met zijn
drietjes thuis houden maare ik ga hem echt niet uit bed halen
om 12 uur hoor als hij huilt nartuurlijk wel dan.

Veel plezier allemaal

Wij blijven ook lekker thuis
Met zijn viertjes
Heerlijk gewoon

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Wij weten nog niet zeker waar we zijn, of thuis of bij mijn ouders met wat familie.
Peter moet waarschijnlijk zowiezo werken.

Maar eh…ik vind het juist veel makkelijker om met een baby 's nachts weer weg te moeten dan met bijv. een kleuter hoor!
Baby’s slapen overal zo lekker doorheen etc.
Ben ik de enige dan die dat zo ervaart?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

nee bieb…
juist met babies was het zo makkelijk!!
die slapen overal, op je arm,in een box, buggie,wagen, bed. ledikant etc

Ik heb mijn kinderen persoonlijk nog nooit ergens weggehouden,we doen gewoon wat we willen en als de kindjes het niet trekken tja dan ben je zo thuis

groetjes Kim, mama van

en

Wij zijn ook sinds we Lisa hebben elk jaar thuis gebleven met oud & nieuw, niet zo zeer voor de kindertjes maar meer omdat Denn moet werken met oud & nieuw. Dit jaar heeft hij dagdiensten dus hij moet er om kwart voor 6 alweer uit.

Mijn ervaring is ook dat kinderen overal doorheen slapen. Die hebben niets door. Ze snappen er toch niets van. Met Lisa doen we voor ze naar bed gaat wat sterretjes aansteken.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

met oud en nieuw gaan wij ook geregeld naar anderen,en laat ze meestal smiddags ff slapen…

verleden jaar is kaitlyn om 5 uur smidddags ff gaan slapen tot half 8,toen ff eten en naar vrienden,ze heeft het tot half 4 uit gehouden en zlefs dylan

toen ze kleiner waren lagen we ze op bed en dan tussen half 12 en kwart voor 12 haalden we ze eruit tot we naar huis gingen en ze sliepen gewoon als we ze op bed legden

het ging bij ons gewoon altijd goed

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ik blijf het liefste thuis, dus ook dit jaar…
Er komt wel bezoek, mijn broer met z’n vriendin en vrienden van ons, dus met 6 volwassen en 2,5 kind (hihi m’n schoonzusje is zwanger)

Maar wat al gezegd werd, juist met een baby kun je best weg, die slapen overal en doen niet moeilijk, kleuters daarentegen is een heel ander verhaal…

Veel plezier allemaal!

Groetjes Nathalie & Co

Ons meissie is 6 maanden en gagat mee naar vrienden. Ze slaapt goed in het campingbedje en we kunnen haar goed overpakken en thuis weer op bed leggen. Doen we niet vaak maar als het nodig is wel.

Lijkt mij nu ook makkelijker dan wanneer ze groter zijn maar als je het nooit doet wennen ze er ook niet aan.

Tessie

Justin was 3 maanden toen we oud en nieuw vierde bij me vader.
We zijn daar wel blijven slapen omdat we idd niet met een baby zo laat terug naar huis wouden rijden.

Hoi,

Dit is een toppic van 2005. Maakt niks uit toch?
Toen Elke baby was heeft ze vreselijk gehuild. Ze was toen haast 8 mnd.
Rond 24.00 begon het vuurwerk en ze werd wakker. Brullen!
Wilde niet meer slapen en kwam beneden bij de visite.
Rond half 4 was het afgelopen en gingen we allen moe op bed. (de visite
was al om 2 uur weggegaan)
Gewoon om 7 uur smorgens wakker en de rest van de dag een slaapdag.

Anne was vandaag jengelig en snel moe.
Om half 3 werd ze wakker en tegen 3 uur al weer gapen/oogjes wrijven.
Toch nog opgehouden tot kwart voor 4.
Klein uurtje geslapen.
Hier in het dorp was ook de hele dag al vuurwerk. Denk dat ze er
wel wakker van werd. Heeft niet gehuild vandaag. behalve in de box geen zin.
Ook nu flinke knallen, terwijl het nog 2 1/2 uur duurt.
Ze slaapt wel gewoon. Heb haar een keer gehoord, maar het huilen
zette gelukkig niet door.
Anne heeft de slaapkamer aan de straatkant dus veel lawaai.
Hoop dat er dit keer niet zo veel geknalt wordt bij ons in de straat.
Gelukkig maar 1x per jaar!
Dit keer hebben we besloten niemand uit te nodigen en lekker met
het eigen gezinnetje te blijven.
Morgen naar de schoonfamilie en woensdag naar mijn familie.

Allemaal een goed jaaruiteinde en tot volgend jaar!

Groetjes heleen. mamma van Elke en anne

Goedemorgen,

Zo, we zitten nu in 2008!
Onze avond/nacht is rustig verlopen.
De overbuurman heeft normaal gesproken altijd heel veel vuurwerk
en gaat ook altijd lang door.
Dit jaar was er niks in de straat en hebben de meisjes en wij zelf
een heerlijke nacht gehad.
We waren hier echt heel blij om!
De naaste buren hebben een tweeling van bijna 5 mnd oud en die
slapen ook aan de straatkant.
De overburen zullen vast gedacht hebben, laten we het dit
jaar maar eens overslaan. Anders worden die kleintjes wakker.
Heel fijn!
Anne werd gewoon om half 6 wakker.
Elke wilde gisteren tussen de middag niet slapen dus die lag om 18.30
op bed en werd pas om 8 uur wakker vanmorgen!

Hoe is jullie oud en nieuw verlopen? Veel lawaai van het vuurwerk
en huilende kindjes?

Groetjes Heleen. mamma van Elke 2 1/2 en Anne 24 week

wij waren bij vrienden… was heeel gezellig!! Thije heeft gewoon lekker geslapen, en vond het allemaal prima. Ook dat hij in de auto werd gezet midden in de nacht. Luca vond het drie keer niks. Vind het vuurwerk overdag al een drama, dus svonds en de knallen en een andere kamer was geen fijne combinatie. Die heeft dus lekker beneden gezeten de helft van de avond en tot 10:00 geslapen! Ach ja, 1 x per jaar maakt het allemaal niet uit!!

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Wij blijven altijd gewoon thuis, ik vind dat kindjes in hun eigen bedje horen.
Hier wordt in de straat voor de kleintjes om 18:00 een sterretjesfeest georganiseerd met oliebollen gluhwein en alle kindjes mogen dan sterretjes afsteken, heel schattig en heel leuk, je kan zelf bepalen hoe lang je blijft.
Lucas ging om 18:30 naar bed en sliep heerlijk overal doorheen.
Lars nu 11 maanden lag om 16:30 al en werdt om 21:00 wakker is even opgebelevn en na een fles weer lekker gaan slapen en niet meer wakker geworden heerlijk dus.
Ik denk maar zo vuurwerk kijken kan nog lang genoeg

Wij hadden 6 vrienden over de vloer. was super gezellig! Madelief (4,5 maand) sliep overal doorheen… We hebben haar er om een uur of twee uitgehaald voor een flesje, konden wij namelijk wat langer slapen vannochtend… joepie tot 9.15 uur!
Al met al een top oud&nieuw!
Voor iedereen van ikkeben de allerbeste wensen!

Hoi Emmer,

Leg jij Lars al om 16.30 op bed om te slapen?
Elke dag of alleen nu met oudjaar?
Lijkt me wel erg vroeg.
Dan is Lars smorgens zeker al rond 4 uur wakker?
Anne gaat meestal rond half 7/7 uur op bed en slaapt tot de andere
morgen half 6.
Wanneer krijgt Lars dan zijn warme eten?

Groetjes Heleeen

Ja lars ligt altijd rond 17:00 in bed hij krijgt zijn eten rond16:00.
Als we het later doen is hij zo moe dat hij niks meer wil eten, vandaar dus na het eten even scharrelen en dan in bad en naar bed, dan wordt hij meestal s’avonds nog even wakker of niet en anders s’nachts en dan pas weer rond half zes zes uur smorgens ja elk kind heeft een ander ritme