Osteopaath

Hoi hoi,

wie van jullie heeft er hier ervaring met de osteopaath? Lisa is nu uitbehandeld voor het Kiss syndroom bij de manueel therapeute en we zijn gisteren voor het eerst bij de osteopaath geweest. Die vertelde ons dat ze nog eens heel veel spanning in haar rug en schedel heeft… pffff zit ons echt niet mee… gelukkig kunnen we over 2 weken al weer terecht en hij heeft ons een techniek geleerd om haar te helpen ontspannen … keeping my fingers crossed… maar goed, iemand dus ervaring??

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

ook wij lopen met mees bij een osteopaat, goeie resultaten. Ze worden er op den duur veel rustiger van. suk6 ermee.

ja wij zijn er ook geweldig door geholpen!
Mirte huilde veel dus naar osteopaat, ik dacht nog ach zal wel niks zijn ik geloofde er niet zo in. Maar jawel hoor het heeft echt geholpen! Ik ben met mirte 4 keer geweest, haar bovenste nekwevel zat ontzettend vast door de TE snelle bevalling. Na de 3de keer merkte ik duidelijk veschil.
Mirte huilde bijna niet meer en is erg levendig, uitgerust, en spuugt bijna niks meer!
Ook zijn we al van inbakeren af nu! Ik spreek er alleen maar lof over!
En je krijgt het nog vergoed door ziekenfonds ook

groetjes Gytha

hier dan geen persoonlijke ervaring maar ik heb er wel een hele hoop goede dingen over gehoor (niet alleen hier, maar ook in omgeving). idd niet leuk maar wel snel vooruitgang. ik hoop echt dat t snel aanslaat voor je kleine meid, zal voor jou ook een hoop schelen!
Succes!

liefs,
Rinske

ik ben laatst ook geweest bij deosteopaat en djaden ligt nu niet meer ingebakerd!!!

ben het niet met alles eens hoor wat hij zegt wat de dokter is nogal tegenstrijdig met de osteopaat, dus dat vind ik soms wel moeilijk.

gr

volimteh