Osteopaat

heeft iemand ervaring met een osteopaat?

Hoe snel helpen de behandelingen en zie je resultaat?

Onze liam is sinds 2 maanden erg dwars veel huilen prikkelbaar wil niet in de box heel onrustig terwijl hij ontzettend vrolijk was.

Het is begonnen sinds hij 4,5 maand oud was, en misschien een fout van mij was om hem zodra hij huilde op te pakken, dus misschien is het nu ook wel aandacht vragen?
Maar ook op schoot wil hij niet meer soms is niks goed, slapen is geen probleem.

Misschien stel ik me ook wel aan ik denk dat hij in totaal 1,5 uur huilt op een dag soms ook niet maar ik vind het raar dat hij dat niet vanaf het begin had.

Huilen jullie kindjes veel en hoe gaan jullie ermee om?

Gewijzigd door - D&L op 06 Mar 2010 14:39:13

ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hoor uit mijn omgeving wisselende geluiden. De ene is er helemaal lyrisch over, bij de ander helpt het niks. Mijn zoontje heeft een vrij heftige verborgen reflux, maar heb besloten er niet mee naar de osteopaat te gaan omdat ze dan aan zijn nekje gaan zitten en dat vind ik toch maar een eng idee, en met andere middelen (bedje omhoog, lang genoeg rechtop houden na t eten,…) lukt het prima en heeft mijn kleine man er weinig last meer van.
Maar dat is ieder voor zich natuurlijk, bij een vriendin van mij hielp het na 2 behandelingen en zij had een heel ander kindje. (dat huilde ook veel, dat doet die van mij niet). Ik weet niet of je iets aan mijn verhaal hebt, hoor, maar doe vooral wat je gevoel zegt! Als jij denkt dat je dat moet doen, moet je dat doen, en andersom ook natuurlijk.
Groetjes

Ik ben groot voorstander van osteopaat. Vinden ze nl niks (wat bij mijn zoontje het geval is …) dan stoppen ze de behandeling maar kan het nooit kwaad. Ook doen ze geen gekke dingen met geesten oid… maar is het heel simpel de spieren/weefsel los maseren en evt knelpunten in de nek / darmen masseren.

Hoi ,