Osteopaat?

ben op het moment best wel een beetje desperate wat betreft het slapen van mijn dochter overdag
was het eerst nog een kwartier op het moment dus helemaal niet!!!
ik vind het ongelovelijk maar heb bijna alles al geprobeerd; van gelijk na een fles naar bed tot even ophouden en dan naar bed , wachten op de eerste vermoeidheidstekens, je kan het zo gek niet bedenken
ik vind het ook zo zielig , ze is altijd in staat van vermoeidheid en als ze dan al in slaap valt is het dus maar 15 minuten , en alsof er een ingebouwde klok in zit heeft ze savonds haar fles leeg , leg haar in bed (wakker!!) gaat ze gewoon slapen en dan (met voedingen tussendoor) ongeveer 14-15 uur achter elkaar
sommige zeggen nou dan zou ze daar genoeg aan hebben , maar ik vind van niet , ze heeft gewoon nog slaapjes nodig op een dag (al zou het er maar 1 van twee uur zijn)
nou hoor ik dus zoveel goeds over een osteopaat en ben benieuwd of jullie misschien ervaring daar mee hebben???
baat het niet dan schaad het niet , denk ik dan maar
het zou ook helpen voor het spugen (doet ze ook)
heb al in het archief gekeken , maar er zijn zoveel nieuwe mensen bij , en zoveel tijd verstreken dat ik het nog eens opnieuw vraag

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

gewoon doen

baad het niet schaad het niet

deze mensen verrichten wonderen echt waar.
Alleen maar lof voor deze mensen

groetjes van nvh en Joyce

ja zoiets heb ik ook hoor
maar ik was nieuwsgierig of iemand hier ervaring had zelf
heb jij zelf ervaring hiermee ???
of goeie verhalen gehoord

Hoi nancy,

Bij mij is de Osteopaat heilig hoor.

Hoe slaapt ze?Slaapzak of niet?
Nick(5 mnd) maaide zichzelf altijd wakker.Nu heb ik hem al een poosje in de bakerzak en hij slaapt heerlijk!!
Is een slaapzak zonder armsgaten.Hij kan zijn armen niet omhoog doen maar wel in de zak bewegen.

Mijn oudste heeft 8 mnd gehuild van de nekpijn en spugen.2x Osteopaat en het was over!!Hij sliep hooguit 7 uur van de 17 en daarna heel goed.

Woon je in de buurt van R’dam?Dan kan ik je een hele goeie osteopaat aanbevelen die een vriend is van mij.

gr,
Claudia

hoi
de bakerzak heb ik ook liggen , maar werkt bij haar niet
ik heb ook “echt” ingebakert hielp ook niet
ze wil graag op haar duimpje of handje sabbelen
en als ze dan al in slaap viel is het een kwartiertje
moet zeggen dat het op het moment beter gaat
ze ligt in bed van ongeveer 11 tot 13 uur , of ze alle twee de uren slaapt??
geen flauw idee (zou eigenlijk wel een camera op willen hangen hihi)
maar soms huilt ze onverklaarbaar en ze schrikt ook heel snel ,ze spuugt ook best veel
ik weet het niet , moet nog steeds gaan bellen,maar stel het steeds uit
gek he alsof ik een drempel overmoet ofzo

Is ze toevallig met een keizersnee of andere spoedmethode geboren?

Claudia

ja wel een keizersnede , maar geplant , dus geen spoed

hoi

hier ook geplande Keizersnee

Een keizersnee is volgens mij osteopaat altijd voor het kind een abrupte geboorte.
Bel een goede osteopaat hij gaat wonderen verrichten echt waar gewoon doen.
lk ben van mening dat elke baby een controle moet hebben van een osteopaat

Ik heb 4 mnd met een huilde baby gezeten en na 3x was het over echt over als ik ooit nog een kleintje mag krijgen ga ik gelijk echt waar

gr nvh

als je meer wilt weten laat me maar weten

groetjes van nvh en Joyce

ja ik ga het gewoon doen
ik vind dat ze best veel huilt en dan de reden waarom?? geen idee
het ene kind is het andere niet natuurlijk
bij mij zijn ze alledrie met een keizersnede geboren
de oudste heeft ook heel veel gehuild alleen had ik er toen nog nooit van gehoord
(10 jaar geleden)
ben eerst 21 uur bezig geweest met gewoon bevallen en toen met spoed een keizersnede
de middelste was een geplande keizersnede , en dat was een heel makkelijk kind
nog !! hij gaat echt zingend door het leven
en ja dan nu die kleine meid , weet je als het werkt dan baal ik toch stevig dat ik het nooit met me oudste heb kunnen doen
maar ja dat is altijd achteraf

Met een keizersnee wordt het kindje eruit getrokken, aan het hoofdje tillen ze het eruit.
Bij dat eruit trekken kan een wervel verkeerd schieten in de nek.
Er zitten ook dingen in de nek,weet niet wat die naar de maag toe lopen waardoor het spugen kan komen.

Bij de 2e hebben we hem na laten kijken door onze vriend en bij hem zat gelukkig alles recht.

Die vriend is na onze eerste kind speciaal gaan studeren voor kinder osteopaat en nu heeft hij een eigen praktijk in kinderosteopatie.

gr,
Claudia

ja ik ben overtuigd
ik ga morgen ochtend gelijk bellen
en ik hou jullie op de hoogte
bedankt voor jullie reactie

He Nancy,
Huilt die kleine meid zoveel dan ??
Ja baat het niet dan schaad het niet. Je hebt gelijk !
Ben benieuwd.
Liefs Natasja

ja veel huilen ? het is best moeilijk een kind wat niet genoeg
slaapt op de dag , is natuurlijk vaak moe en ze doet natuurlijk te veel
indrukken op voor haar leeftijd , normaal pitten ze nog vrijwel de hele dag
en zij is gewoon de hele dag bij de pinken , en dat kan ze nog niet verwerken
en ik was heel blij dat ze van 11 tot 13uur "sliep"
ze is stil die twee uur en dat vind ik al lekker dat ze desnoods wakker toch even lekker rustig op haar kamertje is
en ze schrikt zo ontzettend snel , niet normaal
dus ja ik bel gewoon en zie wel hoe en wat toch??

Ja als ze heel de dag niet slapen en die twee uurtjes wel, kan ik me voorstellen dat je daar ontzettend blij mee bent. Ik denk wel eens dat Demi echt teveel slaapt. Als die om kwart over 7 soms wakker gemaakt moet worden en ze krijgt de fles om half 8 dan wil ze om 8 uur weer naar bed en moet haar dan om 11 uur wakker maken. Dan ligt ze rond 12 uur weer op bed en dan wordt ze rond half 3 wakker en om 3 uur de fles. Daarna wil ze nog even een uurtje slapen en dan gaat het dak eraf, want dan is ze echt jengelig en is niks goed. Het is zo verschillend hoe die kinderen doen. Cloë slaapt Te Weinig en Demi slaapt heeeeel veel. Gek is dat het ??? Sliepen jou andere kinderen ook zoveel ??? Moeten ze niet meer willen spelen enzo op deze leeftijd ??
Ik hoop voor jou dat die Ostheopaat wil helpen. Vriendin van me is er ook geweest en zweert erbij. Dat kereltje van haar doet het nu super goed, na 4 maanden ellende te hebben gehad.
Liefs Natasja

mijn oudste sliep ook niet op de dag, maar dat bleek een heel vlot kind
en de middelste daarin tegen sliep de hele dag , die is slapend groot geworden
gewoon zoals het hoort wakker worden, fles , even spelen en weer slapen tot de volgende voeding , en dan moest ik hem ook wakker maken
en dan nu chloe , waarom ze niet slaapt heb echt geen idee , is ook niet een vlot kind , want haar broer kon zich met 4mnd al omrollen en terug, dus dat is het bij haar ook niet
maar goed heb nog steeds niet gebeld , ga het echt maandag doen!!!
ECHT hihi