ben op het moment best wel een beetje desperate wat betreft het slapen van mijn dochter overdag
was het eerst nog een kwartier op het moment dus helemaal niet!!!
ik vind het ongelovelijk maar heb bijna alles al geprobeerd; van gelijk na een fles naar bed tot even ophouden en dan naar bed , wachten op de eerste vermoeidheidstekens, je kan het zo gek niet bedenken
ik vind het ook zo zielig , ze is altijd in staat van vermoeidheid en als ze dan al in slaap valt is het dus maar 15 minuten , en alsof er een ingebouwde klok in zit heeft ze savonds haar fles leeg , leg haar in bed (wakker!!) gaat ze gewoon slapen en dan (met voedingen tussendoor) ongeveer 14-15 uur achter elkaar
sommige zeggen nou dan zou ze daar genoeg aan hebben , maar ik vind van niet , ze heeft gewoon nog slaapjes nodig op een dag (al zou het er maar 1 van twee uur zijn)
nou hoor ik dus zoveel goeds over een osteopaat en ben benieuwd of jullie misschien ervaring daar mee hebben???
baat het niet dan schaad het niet , denk ik dan maar
het zou ook helpen voor het spugen (doet ze ook)
heb al in het archief gekeken , maar er zijn zoveel nieuwe mensen bij , en zoveel tijd verstreken dat ik het nog eens opnieuw vraag
groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd