hoi dames, ik kom net van de cb vandaan en wat ik nou heb gehoord! ik ben helemaal ondersteboven. mijn kleine heeft namelijk een afgeplat hoofdje en ze wilde mij doorverwijzen naar de fysio. Toen ik vertelde dat ik dacht dat de osteopaat had geholpen in de vorige weken zei ze ineens je weet toch wel dat we daar geen voorstanders van zijn? ik zei ja dat weet ik, het is maar geldklopperij maar soms helpt het. en toen zei ze nou nee niet geldklopperij, er zijn een hoop kinderen gestorven na zo een behandeling! ik schrok hier hevig van. ik dacht gelijk wat nou als de mijne ook 1 van hen was! ze zei zelfs dat er nog een week of twee geleden nog een kleine eraan is gestorven. nou ik weet het niet hoor dames, maar ik raad het niemand meer aan voortaan! voorheen vertelde ik hoe tevreden ik ermee was en het schijnt soms echt goed te zijn maar om de risico daarvoor te nemen? nou daar doe ik niet meer aan! toch maar naar de fysio, dan maar een helmtherapie of whatever! maar geen osteopaat voor mij. wat ik heb begrepen van de cb is dat ze nu proberen de osteopaat uit de wereld te helpen maar of dat gaat lukken weten ze niet. dit ter info!
Groetjes, Selma
Gewijzigd door - Asje op 09 Mar 2010 13:49:01