Originele late-bruiloftsideeën gevraagd

[color=blue]Wij zijn destijds nog even snel (en binnen een maand na het besluiten) getrouwd toen ik 7 maanden zwanger was van Jens. En we zeiden tegen iedereen dat ze het bruiloftsfeestje tegoed hielden, want ik wilde niet zwanger zijn op mijn eigen bruiloft. Afgelopen week hebben we een hele leuke bruiloft en een leuk 25-jarige huwelijksfeest (gewoon op de traditionele manier) meegemaakt en de kriebels voor een feestje van onszelf zijn opgekomen.

De leeftijd van onze gasten varieert van 2 jaar (onze kinderen, daarnaast ook nog wat jonge neefjes en nichtjes, maar de hele jonkies gaan uiteraard bij een avondfeest op tijd naar bed) en 78 jaar (mijn schoonmoeder). Daarnaast willen we graag dat iedereen zich kan vermaken, dus niet verplicht praten of dansen voor vermaak, omdat niet iedereen daar van houdt. Maar ik hou zelf erg veel van (free-style) dansen, dus dat moet er wel een beetje inzitten. Maar uiteindelijk moet het een leuk feest worden voor iedereen.

Een boottochtje op het IJselmeer is erg leuk, maar dat hebben we al een keer gedaan en lijkt me voor de oudsten en jongsten geen goed idee.

Heeft iemand nog een leuk idee, dan hoor ik het graag![/color]

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hoelang mogen we hierover nadenken???

Groetjes Daan

Nou, we denken eraan om volgend jaar zomer een feestje te geven. Dit jaar wordt waarschijnlijk een beetje kort dag, of we moeten toch besluiten om een gewoon feest te geven in een kroeg.

Wie o wie, heeft wel eens een leuk feest meegemaakt waarbij je vermaakt werd? Dus waar je niet hoeft te praten of dansen om het gezellig te hebben gevonden.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003