Opvolgmelk

Hoi hoi,

ff een kort vraagje… mijn dochter is nu 5 maanden en 1 week en over 3 weken kan ze dus over op opvolgmelk. Ze zit nu op Kruidvat Extra Care 1 en zal straks over kunnen op Kruidvat Standaard 2 volgens het CB. Moet ik dan nu al langzaam gaan mengen of pas over 3 weken of moet ik in 1 keer overstappen?

Grtz Yavahn

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Hoi
Ik weet niet of het met extra care ook zo werkt, maar ik heb bij Emma vlak voordat ze 6 maanden werd het laatste beetje nutrilon 1 gemengd met wat nutrilon 2 gegeven en daarna gewoon op 2 overgegaan…

Succes

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik ben met 5 en een halve maand over gegaan van nutrilon forte 1 naar nutrilon forte 2, eerst mengen en zo steeds meer schwepjes van 2 er bij. Weer een paar weken daarna ben ik van nutrilon forte 2 naar nutrilon standaart 2 gegaan, weer op dezelfde wijze.
Ik durfde niet van soort melk, en zuigelingenvoeding naar opvolgmelk in een keer te veranderen, vandaar nog een paar weken tussen forte en standaart.

Lilypie Pregnancy tickers

hier gewoon in één keer overgegaan, zonder mengen. Geen probleem mee gehad. Maar Noa is niet moeilijk als het op melk aankomt. Als het maar warm genoeg is, drinkt ze eender wat.

Wij hebben niks gemengd en zijn in 1 keer overgegaan en dat ging meteen goed.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Danique had ook kruidvat Extra Care, ivm haar darmpjes. Ik ben destijds in 1 x overgestapt naar Extra Care 2, zonder problemen. Heb haar nu aan de friso, en dat gaat ook hartstikke goed. Geen last van de darmpjes meer, gelukkig.

Wij zijn ook in 1 keer overgestapt. Dani kreeg Nutrilon HA en vanaf 6 maanden kreeg hij standaard. Geen probleem!

hier ook vorige week over gestapt op nutrilon forte 2, wel gemengd omdat Eliza eerst kruidvat merk kreeg.
krijgt ze al bijvoeding?

succes.

liefs Shirley

Hoi hoi,

Mijn dochter is nu 6 maanden en ik ben van de friso hypoallergen in 1 keer overgestapt op de opvolgmelk van kruidvat en heb geen problemen gehad. Met mijn eerste dochter (3) ben ik ook altijd zo overgestapt en ook nooit problemen gehad.

Groetjes Yvonne

Hoi hoi,

@Shirley: ja, ze krijgt al bijvoeding, al is het nog niet erg veel. Ze krijgt rond 10 uur een fruithapje (half klein potje van 4mnd), 's middags rond 2 uur (als ze niet slaapt) een stukje soepstengel (ze sabbelt wel maar weet nog niet echt wat er mee te doen hihi) en wat diksap en om 18u ongeveer krijgt ze een half klein potje groentehap… we zijn dus bezig met opbouwen…

Grtz Von

Lilypie

met lieke ging ik in een keer over van friso 1 naar 2 en denk dat ik dat nu ook weer ga doen als mijn pak van nummer 1 leeg is.

Groetjes Gytha