Opvolgmelk

Hoi hoi Justin word over anderhalve week 1 jaar en dan kunnen we met de opvolgmelk van 1 tot 3 jaar gaan beginnen.
Nu heb ik van mijn schoonzusje nog 4 flessen kant en klare nutrilon gekregen, maar ze zijn in de winkel geloof ik nogal duur.
Dus nu is mijn vraag welke opvolgmelk gebruiken jullie???

Diana.

Hoi Hoi
Ik gebruik nu Friso 3 opvolgmelk (poeder)
groetjes Chantal

chantal

Hoi,

Wij hebben alleen als overgang een maandje opvolgmelk gebruikt en gemengt bij gewone halvolle melk. ik vond het al duur genoeg daarbij vond mij dochter het geeneens lekker. Had aan dietiste gevraagd vanaf een jaar mogen ze ook gewone melk.
Die kant en klare is wel heel erg duur vergeleken met de aanmaak. althans vond ik.

groetjes

lon106

Gewijzigd door - lon1306 op 16 May 2008 17:24:42

wij hebben gelijk gewone melk gegeven nooit opvolgmelk gebruikt

Ik ben gewonen melk aan het proberen maar 1 slok en ze wil het niet meer.
Iemand tips hoe ik ze zover kan krijgen dat ze gewone melk gaat drinken?

Wil dolgraag van die poeder af!

groetjes gytha

gytha ik zou het niet weten je hoort het wel vaker dat ze geen gewone melk lusten

Luca kreeg gelijk gewone melk.
Gytha, misschien kan je het mengen? En dan telkens meer gewone melk erdoorheen doen?
En de gewone melk een beetje warm maken wil ook wel helpen.
Heb thije wel eens laten proeven, en die vond het een beetje vreemd, maar wel lekker! Hahahaha, die vind geloof ik alles lekker, holle bolle gijs

Lisa is meteen gewone melk gaan drinken. Vanaf 1 jaar mogen ze gewone melk alleen de vitamine d druppels ‘moet’ je dan blijven geven tot 4 jaar ofzo.

Lucas wou geen peutermelk. Hij krijgt gewone melk. Hem geef ik volle melk, omdat hij die calorieën nodig heeft. Maar yoki drink vindt hij het lekkerste en drinkt dat wel zo op. Volle melk geef ik icm bambix 12 mnd.

Je mag het nu ook geven hoor die anderhalve week maakt niets uit.
Gr, bianca

Gr, bianca
mama van Lisa (14-05-2003) en Lucas (31-12-2005)

toevallig is de peutermelk in de aanbieding zag ik…

peutergroeimelk is nu in de aanbieding bij de dirx. Voor 10,99 naar 7,99. In een bus van 900 gr…

Gr, bianca

Nu ben ik keline beetjes gewone melk tussendoor aan het aanbieden, om haar mogelijk te laten wennen hieraan!
Maar ze drinkt een slok en het is genoeg. Nu heb ik er vanmiddag 1 klein druppeltje diksap doorgedaan en toen luste ze het wel dronk er 125cc van op!
Zou ik het zo verder kunnen proberen?? en dadelijk dat druppeltje weer afbouwen??
Of kan dit kwaad?

groetjes Gytha

gytha ik heb van roosvicee iets gehaald misschien iets voor jou je kunt het gewoon in de melk doen

heeeeeeee dat lijkt me wel wat.
En hoe heet dat spul??

Ga ik even naar op zoek dan.

groetjes Gytha

in de melk (van roosvicee is dat) heet het en wij hebben de smaak aardbeien. Onze kinderen vinden het maar niets.

Gr, bianca

kevin wil de hele dag wel melk drinken nu

je hebt het in de smaken aardbeien banaan-sinasappel en kersen geloof ik

lijkt net op yogi drink

kevin is er dol op

ja gevonden !

Net van de winkel meegebracht dus gaan we straks even proberen.

bedankt hopelijk lust ze het zo wel.

groetjes gytha

Hoi,

Hier op het cb zeiden ze dat je dat beter niet kunt gebruiken, omdat ze dan waarschijnlijk geen gewone melk willen drinken, omdat dat dan vies is zonder smaakje.
ja gevonden !

Net van de winkel meegebracht dus gaan we straks even proberen.

bedankt hopelijk lust ze het zo wel.

groetjes gytha

[/quote]

als ze al geen gewone melk willen drinken waarom dan niet

dit proberen niks mis mee

een vriendin mij en daar de dochter van wil niet eens drinken

Hoi,

Ja daar heb je natuurlijk ook gelijk in als ze zo geen melk willen drinken, enne Gytha waar heb je dat spul gevonden???

Op de een of andere manier kan ik niet gewoon reageren op de berichten dus vandaar dat het dan maar zo moet.

Diana.
als ze al geen gewone melk willen drinken waarom dan niet

dit proberen niks mis mee

een vriendin mij en daar de dochter van wil niet eens drinken

[/quote]

hier bij de jumbo heb ik het gekocht en ze vondt het vanmiddag lekker.
een klein scheutje door de melk en ze dronk het op.
Het stond hier niet bij de roosvicee producten, maar bij de melk produkten in de schappen.
Hopelijk blijft ze het lekker vinden. want friso comfort 3 hebben ze hier in de winkel niet.

Bedankt voor je goede tip angelique.

groetjes Gytha

niks te danken hoor gytha

tis net yogidrink maar minder zoet je hoeft er maar heel weinig van te gebruiken

ik had het wel verwacht gytha dat ze het zou lusten