Opvoeden

hoi ik werk in een creche,ons hoofdopvoedpunt staat onder positief opvoeden.ik werk bij ervaren opvoeders zelf ben ik een mama van een dochter en heb het voorstel gehad om er te komen werken. ik vind het super tof en voel me er goed bij maar ik vraag me af hoe ik het best de peuters in groep een activiteit kan laten doen en hun interesse erin houden bij het spel?bij m’n dochter lukt dat prima maar met de andere kindjes die gaan dan plots vrij spelen of hard roepen ofzo en dan weet ik niet goed hoe erop reageren.m’n collega’s zeggen je moet concequent zijn meer niet dus heb je tip’s?

hoi Beta, welkom op Ikkeben.

Ik vind je vraag niet heel duidelijk, maar als je het over een creche hebt dan bedoel je een kinderdagverblijf of een peuterspeelzaal? Je hebt een opleiding tot leidster?
‘Consequent zijn en meer niet’ vind ik niet heel erg positief staan voor positief opvoeden.
mss dat je eens kunt googlen op positief opvoeden. dan kom je een website tegen met de triple p methode. Positief Pedagogisch Programma.
Positief opvoeden is wel meer dan alleen consequent zijn.
liefs Annelies

Daisypath Happy Birthday tickers

Punten en komma’s zouden het verhaal een stuk duidelijker maken, ik snap de vraag ook niet

Groetjes Manderijn.

hoi, bedankt voor je uitleg annelies.Ben eens gaan opzoeken gr.