Oproep voor ons onderzoek


#1

Hallo tienermoeders.
Wij zijn 5 eerste jaars studenten pedagogiek aan de Hogeschool Utrecht. Voor het vak veldonderzoek doen wij onderzoek naar tienermoeders. We zijn vooral benieuwd naar de ervaringen. Zouden jullie hieraan mee willen werken? (Je kunt hierbij denken aan het geven van informtie, meedoen aan interviews enz.) Het kan anoniem. We hopen van jullie te horen, mail ons gerust.

Groetjes Joyce, Michelle, Angela, Lotte en Joelle
joemicanlot@gmail.com


#2

hallo, uhm even een opmerking en een vraag er zijn hier niet alleen maar tienermoeders en heb je toestemming gevraagd aan de moderator of je dit mocht plaatsen??

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker


#3

En…voor andere sites die jullie benaderen: toestemming vragen aan de redactie van een site hoort er altijd bij. Nooit zomaar binnenvallen om leden te verzoeken mee te doen aan een onderzoek of enquete.

Groetekes, Sje


#4

Sje weet jij wie de redactie van ikkeben is? Ik heb gekeken bij ‘over ons’ maar daar staat niets.
Ik was gewoon even benieuwd wie deze populaire site ooit gestart is.

Groetjes

jantje


#5

Kimmetje is webmaster. Asje en Tries zijn moderators. Volgens mij mis ik dan iemand, maar ben er niet helder bij op het moment.

Groetekes, Sje


#6

Van Kimmetje is www.ikkeben.nl , Tries, Els en ik zijn de moderators om te assisteren zoals je dan ook bij onze namen ziet staan.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#7

Oh ja, Els, die was ik even kwijt!

Groetekes, Sje