Oproep moeders en vaders

Voor het nieuwe televisieprogramma ONZE JONGSTE
zijn wij op zoek naar moeders en vaders met jonge kinderen.
ONZE JONGSTE is voor ouders van kinderen van nul tot vier jaar, en gaat over opvoeding, ontwikkeling en verzorging van het jonge kind.
Ben jij tussen de 20 en 40 jaar en 1 dag beschikbaar met je kind(eren) in de periode maart, april of mei, en wil jij graag met je kleine schatje(s) meedoen, geef je dan nu op.

Je kan jouw gegevens (leeftijd, adres, telnr) en een korte familieomschrijving met foto e-mailen naar onzejongste@idtv.nl
Alvast dank!

hoi

Ik kan op jullie site hier niks over vinden hoe of wat is het voor een programma==

gr nvh

groetjes van nvh en Joyce

Ja ben ook wel benieuwd wat het voor programma is, kun je wat meer uitleggen??

Groetjes Cindy

Ik ben ook nieuwsgierig!!!

Groetjes Wiets

Zou er ook wel wat meer over willen weten, zou het op zich wel interresant vinden

liefs wendy

Ben je er nog

Groetjes Wiets

nou ik vertrouw dat soort dingen
nooit
hoef ook niet zo nodig met me hoofd
op tv

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 3mnd

Wrom niet, nancy???
Kunnen we je eindelijk aanschouwen

Liefs Wendy

nou eeeeeeecht niet
misschien ben ik wel een man hahahah
ja dat weet je niet via internet hoor
jij kan wel een heeeeeel oud wijf zijn van 90
die leuk contact wil ha ha ha ha ha ha (geintje)
hier in hilversum loop ik zo vaak een camera tegen
het lijf nou ik maak dat ik weg kom hoor
vrrrrrrrrreselijk

Haha, ik zoek wel een leuk foto’tje en die zet ik wel ergens bij, ben geen oud wijf

Liefs Wendy

ik ben ook geen man
was het maar waar soms
in mijn volgend leven wil ik
een man zijn hoor echt wel

Lieve moeders, vaders,

“Onze Jongste” is een amuserend en informatief televisieprogramma dat zich primair richt op ouders met kinderen in de leeftijd van 0 t/m 4 jaar. Ouders met veel vragen en twijfels, die op zoek zijn naar suggesties en oplossingen.

In “Onze Jongste” gaan de twee presentatoren op zoek naar de laatste ontwikkelingen en trends, op het gebied van de verzorging van kinderen in de leeftijd van 0 t/m 4. Daarnaast beantwoordt een wisselende deskundige iedere aflevering een ingezonden vraag op het gebied van voeding, verzorging en gezondheid.

Het programma bestaat uit vier rubrieken, te weten “Gezondheid, Voeding en Verzorging”, “Dingen Doen”, “Mode & Styling” en “Producten en Accessoires”. Binnen deze rubrieken wordt er iedere week een ander onderwerp behandeld. Zo kijkt onze presentator bijvoorbeeld naar de verschillen tussen allerlei soorten kinderwagens, terwijl onze presentatrice zich laat voorlichten over de voor- en nadelen van borstvoeding.

Bij het maken van deze items vinden wij het belangrijk om dat met moeders en/of vaders en de kleintjes te doen. Vandaar onze oproep.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is,
gr. Hannah Fiorini

Is het programma nieuw, net op poten gezet, het zegt me namelijk niets. Waar wordt het uitgezonden dan en wanneer???

Groetjes Wiets