Oproep: Alleenstaande ouders gezocht!

Geachte,

Ik ben Saskia Wiebers. Ik ben een studente aan de Hogeschool INHolland en studeer Commercieel Adviseur(HBO). Ik zit in mijn laaste schooljaar en loop nu stage. Voor mijn school onderzoek zijn wij opzoek naar 250 alleenstaande ouders. Ik doe dit onderzoek samen met mijn mede studenten. Het onderzoek gaat over twee verschillende producten. Het eerste product is Pampers en het tweede product is kinderwagens.

Wie kunnen er deelnemen ?

Alle alleenstaande ouders met kind(eren)tussen de leeftijd van 1 t/m 3 jaar.

Waaruit bestaat het onderzoek ?

Het onderzoek bestaat uit een enqeute dat naar u wordt opgestuurd. De enquete formulier bestaat uit meerkeuze vragen.

Wat is het doel van dit onderzoek ?

Het doel van dit onderzoek is om o.a erachter te komen of u tevreden bent met de producten, wat u verbeterd wilt zien aan deze producten, Of u de gevraagde prijs terecht vind voor het product dat geleverd wordt. En graag uw mening over het onderwerp dat pampers gratisgesubsideerd moeten worden in sommige gezinnen.

Wordt een vergoeding uitgegeven?

Wij hebben tot onze beschikking:75 Active Fit Pampers

50 Fisher-Price Loopwagens

25 Kortingscopons

(die u kunt gebruiken in diverse kinderwinkels)

Deze artikelen verloten wij onder de deelnemers. Er komt ook een reportage over het onderzoek op diverse internet sites inclusief uw foto’s. De ouders die geen foto willen plaatsen kunnen dat aangeven.

Hoe kunt u deelnemen?

Dat is makkelijk, u hoeft alleen een email te verzenden naar Saskia_Wiebers@hotmail.com met de volgende gegevens.

1.     Uw naam en telefoonnummer.

2.     Uw adres

3.     Een foto van u en uw kind.

4.     De leeftijd van uw kind(eren)

Alvast bedankt,

Vriendelijke groeten,

Saskia Wiebers en mede studenten.

(Saskia_Wiebers@hotmail.com)