Opnieuw voorstellen

Hoi,

ben een hele tijd niet gweest maar stel me op nieuwe voor

ben angelique moeder van danny en kevin 6 en 4.5 jaar oud,ben 33 jaar getrouwd met bennie .

mijn oudste heeft een handicap pdd-nos adhd en heeft een achter stand van 2 jaar woont momnetel bij zijn oma voor langdurige tijd.
dit is ook een van de reden dat ik hier al een poosje niet ben geweest heb het er nog moeilijk mee maar heb me er bij neer moeten leggen.
krijg vaak te horen hoe kunjje je zoon uithuis doen je bent geen goede moeder .
krijg zelf maar eens een kind met zon handicap dan praatje wel anders,als ik hert niet had gedaan hadden ze hem weer uithuisgehaald omdat het gezin er ook onder leed vooral de jongste ging het gedrag nabootsen en kreeg total geen aandacht meer omdat hij alle aandacht op eiste.
ik doe wat het beste is voor mijn kind en dit is mij ok gezegd je kiest niet voor jezelf maar voor je kind

gr angelique

Welkom terug

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Leuk dat je er weer bent!

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Hoi Angelique,

Dat klinkt heftig. Maar zoals je al schrijft je weet dat dit voor jullie allemaal op dit moment het beste is, hoe moeilijk dat ook voor je is (dat kan iedere moeder zich voorstellen). Gelukkig dat hij bij zijn oma kan wonen.

En veel mensen hebben inderdaad vaak (te) snel een oordeel klaar, maar pas als je het zelf meemaakt weet je hoe heftig het is.
Ik heb 1 zoontje die een dyspraxie heeft, en daarmee omgaan is bij tijden moeilijker dan ik vooraf gedacht had, gelukkig krijgen we goede hulp.
Ik hoop dat jij ook mensen in je omgeving hebt die je kunnen steunen.
Sterkte ermee.

Groetjes, Thirza

Lilypie Vierde Ticker