Hoi allemaal,
Jony van dec 2007 is in mei 2009 gesopt met Losec om te kijken of ze de klachten van Reflux overgroeid is in overleg met kinderarts. Volgens de kinderarts moet Jony ongeveer met een jaar het wel overgroeid zijn.
Goed een maand lang ging het goed. Ze at wel minder maar ja ik dacht komt van doorkomende tandjes. Afgelopen donderdag hadden we nog telefonisch contact met kinderarts van hoe gaat het en nu. Nou het ging super geen klachten niet spugen oid. Nou ok door gaan zo.
Tot Jony vrijdagavond huilend wakker werdt zo rond een uur of 01.0.
Jony uit bed gehaald had een klein beetje gespuugd nou mischien griep he.
Nou Jony weer in bed gelegd na een uur weer hommelus. Alles onder de spuug zag er rood uit stond zurig. We dachten nou misschien een griepje.
Maar za-zo was het dikke mik hier 4x ernstig spugen zag er vreselijk rood uit stond naar bloed/zuur. Gelukkig had ik nog domperidon zetpillen liggen die werkte na enige tijd en om half 4 sliep ze eindelijk rustig. We hebben sinds zondag weer Losec gestart gelukkig heeft ze afgelopen nacht goed geslapen niet gespuugd in iedergeval 3x goed gelegd in bed ivm onrustig slapen.
Vandaag contact gehad met ziekenhuis afspraak met kinderarts kan pas in augustus hij zit vol. Nu hebben we morgen afspraak met HA staan om te overleggen wat nu en hij kon volgens ziekenhuis een eerdere afspraak krijgen met misschien andere kinderarts om volgende stappen te ondernemen.
Nu zit ik zelf te overdenken om second opini te doen hoe denken jullie daarover wat zouden jullie doen. Paseer je dan een andere arts? Hebben jullie er eravring mee? Volgens kinderarts moest Jony er nu over heen gegroeid zijn. Maar dit gaat me nu echt te lang duren. En zoals we de afgelopen nachten overleefd hebben wil ik niet nog een keer mee maken.
Alvast bedankt voor de reactie’s
Groetjes Cora