Stond gisteren middag in de winkel met Bo, kreeg een beirchtje, dus ik stond even stil om te kijken wat het was. In mijn ooghoek zie ik iemand er aan komen, dus ik zeg tegen Bo dat we even aan de kant moeten omdat er iemand aan komt. Krijg een reactie van diegene die er langs moet ; Tja, die moderne moeders ook van tegen woordig!! Oke dan, blijkbaar mag je niet even kijken op je mobiel als je je kind bij je hebt… Sta ik een paar minuten later bij de kassa, en kom ik diegene weer tegen…op dat moment besluit Bo een liedje te gaan zingen die hij die ochtend op de radio heeft gehoord… En keihard ook… drie keer raden wat dat liedje was… I’m sexy and i know it…van LMFAO… perfect uitegsproken in het engels… ik geloof dat ik een goede indruk heb achter gelaten bij iemand in dit dorp…
Maar om eerlijk te zijn ben ik best boos, want door die opmerking die ze maakte, werd er (in mijn ogen) indirect gesuggereerd dat ik een "slechte " moeder ben die haa rteleoon beangrijker vindt dan haar kind, en dat steekt, want dta is helemaal niet waar, ik kreeg toevallig een berichtje van iemand die antwoord gaf op een vraag wat ik echt snel moest weten. Nou, ben ik dan raar dat ik even ga kijken, ook al sta ik in de winkel met mijn kind? Natuurlijk was ik niet zo adrem om er gelijk een opmerking van te maken, wat ik wel had moeten doen. Maken jullie wel eens dit soort dingen mee?
liefs woezel