Opmerking in de winkel

Zou idd best wel eens kunnen Miranda, dat mensen gewoon een praatje willen hebben. Of ze zijn kleurendoof dat kan ook nog natuurlijk. Anders zouden ze niet die “domme” vragen stellen… ahahahaha…!

Maar is hier ook wel gebeurd hoor, een fris en fruitig roze pakje aan en knal roze speen in dr mondje en dan… ach wat een leuk ventje is dat zeg.
HALLO… je ziet toch wel dat het een meisje is!!!

Inderdaad miranda kan inderdaad zijn dat die mensen een praatje willen aanknopen. Maar op de verkeerde manier doen. Naar mijn mening zijn sommige mensen echt te dom en kunnen er zelf niks aandoen dat ze op zoeen manier een gesprek openen. Met deze mensen kan ik alleen maar medelijden hebben dat ze zo zijn Maar sommige mensen lijkt het wel of ze ruzie zoeken met je in de winkel om een discussie aan te willen gaan. Deze mensen probeer ik te negeren en kan ik niet echt aardig meer tegen zijn. Weer andere mensen die zien het werkelijk echt niet en die schrikken waarschijnlijk ook door de opmerking die ze zelf maken en hebben er meteen spijt van als ze je beledigd hebben. Deze mensen kan ik wel vergeven. Bijvoorbeeeld een kleine meisjes baby heeft stoere donkere kleren aan.groetjes chantal

Chantal

Ow ik had dat met Demi vaak, terwijl ik haar een echte meisjesbaby vond, een klein maar fijn poppetje met véél roze, en dat beetje haar dat ze had, dat zat dan een staartje in, en dan nog ´´ ohhh wat een mooi menneke´´ grgrgrggr hahahha

Groetjes Nathalie & Co

ik heb het met kevin een keertje meegemaakt is het een meisje nee hoor een jongen heb ik gezegd dat kunt toch wel zien aan de kleren donker groen
was toen in de zomer grrr