Oplossing voor moeilijke eters

Voor alle moeders die zich zorgen maken om de voeding van hun kleine.

Zelf heb ik een zoon van bijna 2 jaar.
Het eten is/was echt een probleem.
Hij at heel weinig en is behoorlijk kieskeurig, van groente wil hij zowieso al niks weten.
Na maanden tobben met het fijnmaken van vitamine kauwtabletten werd ik er in de apotheek op geatendeerd dat er sinds kort een vloeibare Kindervitamine is.

Dit is echt super ! Ik wil het iedereen aanbevelen.
Gewoon een theelepel door de melk en klaar.
Hij krijgt nu in ieder geval de vitamine binnen die hij nodig heeft.Dit neemt voor mij een hoop zorgen weg

Groeten en succes met jullie kleintjes !

Oh dat is best goed te weten. Mijn zoontje van bijna 5 eet ook niet veel groente. Hij krijgt het wel binnen als ik Pasta of Rijst maak, want dan doe ik er ui, paprika en champignons in. Maar weet niet of dat genoeg is. Hij lust geen wortels. Eet gelukkig sinds kort wel hutspot.

Ik zou eigenlijk niet weten of hij genoeg vitaminen binnenkrijgt.

Franca heeft ook een periode gehad dat ze alleen maar aardappels wou eten (als de aardappels een andere kleur hadden gekregen door bijvoorbeeld bietjes dan wilde ze ook de aardappels niet eten).
Sinds een tijdje prak ik het allemaal door elkaar en doe bij bijna elk hapje een stukje vlees en nu eet ze het wel gewoon op.
Champignons wil ze alleen maar rauw hebben, als ze door de macaroni zitten dan moet ik ze er tussen uit halen.

groetjes en sterkte
Yvonne