Oplosbare hechtingen

Hoi hoi,

zoals velen weten ben ik 1,5 week geleden bij de kaakchirurg geweest om 2 verstandskiezen te laten trekken. Bij de onderste is er (kruislings volgens mij) een hechting in gezet. Nu heeft die al een deel losgelaten, maar dat laatste stukje blijft maar vast zitten, heel vervelend dus!! Het irriteert mij en mijn tandvlees mateloos. Ik kan het ook niet afknippen, kan er gewoonweg niet bij en de tandarts is op vakantie :S. Op internet kan ik alleen vinden dat de hechting na een week los moet laten, maar helaas dus… Iemand ervaring mee??

Groetjes Von

Wel met oplosbare hechtingen maar niet in mijn mond. Ik heb ooit het knoopje van de hechting uit mijn knie gepeutered omdat het wel heel lang duurde voor die oploste. Maar waarom bel je je ha niet even die zal er heus wel ervaring mee hebben.

Groetjes,

Michèle

Kan me voorstellen dat dit heel irritant is. Maarre ondanks dat je eigen tandarts met vakantie is, neem ik aan dat hij toch wel een vervanger heeft voor spoedgevallen etc. Neem dan even contact op met zijn vervanger en leg hem telefonisch de vraag voor.

Groetjes,
Sandra