Opgeven voor psz, welk dagdeel?!

Ha Meiden,

Misschien is dit een domme vraag, maar daar komt ie.
Ik ga Jack opgeven voor de peuterspeelzaal. Het is nog vroeg, maar er zijn hier lange wachttijden. Er zijn 4 groepen, die elk 2 dagdelen in de week naar psz gaan.
Nou kon ik kiezen uit die verschillende groepen. maar er was maar 1 groep die 2 ochtenden psz had. De andere groepen waren ook allemaal een middag…
Ben ik nou gek, maar peuters gaan toch ook allemaal nog in de middag slapen? Dan kan hij toch niet naar de psz?
Ik heb nu mijn voorkeur dus opgegeven voor de ochtenden-groep,
Of zou hij tegen die tijd wakker blijven in de middag. Hij is dan ongeveer 2 jaar.

Groetjes van Christa

ik heb mijn kids toen ze 6 maanden waren opgegeven bij de peuterspeelzaal ben je niet wat laat er mee?

hier ook vorige week opgegeven. Lieke wordt in mei 2 en gaat waarschijnlijk na de zomervakantie.
Hier ook ochtend groepen en 1 middag groep.
Ik wist ook niet wat ik moest doen, nu slaapt ze nog maar is dat dan ook?
Ik heb maar opgegeven voor ma en do ochtend en als er in een andere groep plaats is een andere dag en als dit die middag is zien we dan wel weer hoe het gaat.
Maar ik vondt het ook moeilijk hoor.

Wij waren trouwens niet laat voor het opgeven ze dachten dat er na de vakantie plaats is en dat vindt ik tijd genoeg.

groetjes Gytha

hier moest het wel i.v.m. de lange wacht lijsten hier 2 morgens destijds

Hoi,

Ligt helemaal aan je kindje of hij dan nog wel slaapt of nietof misschien een keer in de week een middag kan overslaan of misschien na de pzs slaapt ze zijn vaak al om 14.30 uur uit zeg maar. Hier is de ongeschreven regel denk je dat je kindje niet slaapt graag op geven voor een combi ochtend middag,
denk je nou dat red die van mij echt niet dan ochtend ochtend. Dan komt wel bij ons standaard bij de derde verjaardag de vraag of je kindje nog slaapt en of het misschien anders over kan naar de combi. Dit beslis je wel zelf bij ons ook al slaapt je kindje niet maar wil je niet vernaderen ook best. Maar ze vragen om medewerking ivm de druk die op de ochtend ochtend staat. ( wacht lijst)

groetjes

lon106

Hier MAG je pas met 18 maanden inschrijven, en mij werd verteld dat plaatsing rond de tweede verjaardag dan bijna altijd lukt.
Ik ga hem gewoon opgeven voor ochtenden, en dat ik het wil overwegen als er in een andere groep eerder plaats is.
Ik hoop eerlijk gezegd dat hij dan nog middagdutjes doet, haha!

Groetjes van Christa

Hoi
Bij ons ook opgeven vanaf 18 maanden. Hier gaan ze 3 dagdelen per week.
2 ochtenden en 1 middag.
Ik weet nog dat toen dewi naar de psz ging ik ook dacht dat ze dat nooit zou redden zonder slaapje maar tegen die tijd kunnen ze best zonder 1 middagslaapje per week hoor.

Nanik mag denk ik eind mei ofzo. Spannend ik hoop dat ze het leuk vind.

Bianca

Lilypie 6 - 18 Ticker

Lilypie 6 - 18 Ticker

ik heb de kids ook 1 ochtend en 1 middag gehad en dat ging wonder boven wonder prima.

lexje gaat ook na de zomervakantie, ik heb altijd wel de voorkeur gehad voor dinsdag en donderdag, dat was lekker midden in de week, konden ze op vrijdag nog bijkomen en in het weekend lekker meedoen, en dan hoefden ze op maandag ook niets

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik heb 2 ochtenden gehad bij beide, dan konden ze s middags lekker thuis bijkomen. Inderdaad wel ook op dezelfde dagen als bij Kimmetje, ook om dezelfde redenen. Plus de oudste zit nu op de basisschool en heeft vrij op vrijdag, niet zo leuk als er dan nog 1 naar de peuter speelzaal moet want nu kunnen we op vrijdag lekker rustig aan tutten en leuke dingen doen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

heir sliep ze al niet meer, ja zo tegen 5 uur haha. maar dqn hielt ik haar wakker, Ze gaat disndag middag en donderdag morgen lekker in de week

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker