Ik heb ook nog een vraagje aangaande het eten van Morgan. Ze geeft makkelijk op. Soms meteen als ze haar fles gehad heeft. Dat is normaal dat weet ik en daar maak ik me ook geen zorgen om. Waar ik me meer zorgen om maak is dat ze soms opgeeft 1, 2 en soms 3 uur na haar voeding.
Dit doet haar pijn in haar keel. Soms huilt ze ook in haar slaap omdat ze opgeeft, ze spuugt het dan niet eens uit. Ik heb haar bed al schuin gezet en ik hou haar ook al langer omhoog na het eten. Op het CB zeiden ze dat dit normaal is en dat het wel overgaat en ik moest haar maar water geven. Gevolg is dat ze meer opgeeft dan want dat slokt ze op. Ze krijgt nu 5 voedingen van 120cc, dus om de 4 uur een fles. Minder geven met meer voedingen heb ik ook al geprobeerd. Dat is ook geen optie want dan komt het er ook nog uit.
Ik moet morgen weer naar het CB. Ik wil het daar nog een keer aankaarten, anders naar de huisarts gaan denk ik. Wat denken jullie?? Het doet haar zichbaar pijn en ze slaapt soms moeilijker. Ze slaapt wel dan, maar ze huilt ook dan. Ik vind het zielig ook.
Groetjes
Michèle