Opgelucht en best wel boel trots

Hoi allemaal, Even geen vraagjes maar een blije mama die gewoon even wil vertellen dat Amy vandaag voor het eerst 2 uurtjes naar de kinderopvang geweest. Ik was zelf ontzettend nerveus om ik weet eigenlijk niet wat, maar het was zo.
Ze is ruim vier maanden en volgende week ga ik aan het werk. Amy gaat drie dagen naar het KDV en ik heb veel zin om weer te werken, maar haar weg brengen…brrrrrrrrr
maar na vandaag…goh wat ben ik opgelucht. Ze was de vrolijkheid zelve, alsof het de normaalste zaak is dat anderen haar fruithap geven. Andere kindjes vond ze super.
Ik heb het kinderdagverblijf boekje van Heutink en het KDV heeft daarin een leuk verslagje gezet.
Vrijdag gaat ze nog een keer oefenen en dan haar middagslaapje…maar ik ben daar echt niet meer nerveus voor.
Zo een opluchting!!.
liefs Annelies

Lilypie First Birthday tickers

Haha. herkenbaar hoor! Vooral bij de oudste was ik enorm nerveus maar toen het bij haar ook goed was gegaan was ik enorm opgelucht.
Fijn voor je dat je Amy nu met een gerust hart weg “durft” te brengen.
Succes met werken volgende week, ik mag de week daarna weer beginnen.
Groetjes Nancy

Gewijzigd door - Zwelgje74 op 01 Aug 2011 17:55:36

Lekker dat het zo goed is gegaan! Geeft je toch een gerust gevoel, en kan je weer lekker aan het werk!

Wat goed zeg dat je er nu al een stuk opgeluchter over bent!
Heel herkenbaar hoor, om je kindje voor het eerst weg te brengen, maar ook de wetenschap dat er aan je verlof een eind is gekomen en het ‘normale’ leven weer begint. Ik vond het ook super spannend! Hier net weer even zo’n fase gehad toen Jasper over ging naar de oudere kindjes van 2 tot 4 jaar, daar zat ik ook helemaal niet op te wachten, maar hij doet nu een maandje mee en het gaat super goed. De mama’s hebben er vaak meer moeite mee dan de kids

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hoi lieve meiden.
Amy heeft vandaag ruim een uur geslopen bij het KDV. Helemaal blij. Ik heb super veel zin om weer te werken. Ruim een half jaar thuis geweest. Amy vind het leuk op het KDV dus we gaan er voor!!!
Fijn weekend iedereen!
Liefs annelies

Wat fijn dat ze het ze het zo goed doet op het KDV.

Toch altijd een hele opluchting.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers