De geplande operatie van vanmorgen is niet door gegaan. Mijn schatje had vanmorgen voor we weg gingen nog 38.4 koorts/verhoging, dus nog voor we weg gingen een pcm gegeven.
Toen we in het ziekenhuis kwamen, zeiden ze dat hij om 10.00 aan de beurt was maar om half 10 werden we al opgehaald.
Hebben we eerst ruim half uur gewacht bij de OK, Nath natuurlijk helemaal overstuur en gestresst, komt een verpleegkundige zijn temp nog opmeten, maar Nath draaide zn hoofd weg, zegt ze: ach laat maar. Dus ik al stom verbaasd, vroeg ze: heeft ie de afgelopen tijd nog koorts gehad, ik van, ja gisteren tot bijna 40 gr en vanmorgen was het bij het opstaan ( 07.00 ) 38.4, maar heb hem een pcm gegeven.
Dus zij vervolgens bellen met de Anesthesist, komen ze later terug, ja sorry we kunnen hem niet opereren ivm de koorts.
Natuurlijk was ik hartstikke kwaad, want die mevr heeft verder niet getempt omdat meneer zn hoofd wegdraaide omdat hij boos/gestresst was…
Dus wij terug naar de afdeling, samen met een vrouw die mee was, die er ook niks van snapte, werden we zonder pardon weer naar huis gestuurd…
Dus eerst langs de KNO afdeling, nieuwe afspr laten maken voor 12 juli, en toen naar huis gegaan…
Ik was zo kwaad… Als een kind een naald ziet en ze snappen er niks van en trekken hun hand weg als logische reactie zeggen ze toch ook niet nou ja laat maar…
Dus vanmiddag nog weer langs de HA gegaan, die kon er in dit geval niet heel veel aan veranderen omdat ze daar natuurlijk ook een schema hebben qua operaties, maar die vond het ook belachelijk hoe dat gegaan is…
De huisarts heeft inmiddels ( eindelijk ) wel een brief geschreven voor het zkh en gefaxt naar het zkh om meerdere onderzoeken te doen op evt allergie of IgA-defecientie ( aangeboren imuunafwijking ) omdat hij nu al meerdere malen in 2011 alleen al verschillende darminfecties heeft gehad + meerdere keren bronchitus, dus ga ik morgen daar nog maar weer even achteraan…
Gebeurt er hopelijk tenminste toch iets…
Hij is nu nog niet lekker hoor, nog steeds ( of alweer ) koorts, en ligt al vanaf half 5 te slapen… Kijk ik snap het volkomen dat ze met koorts niet opereren, hartstikke logisch zelfs omdat de risico’s dan groter zijn, maar alleen de manier al waarop het is gegaan, vind ik belachelijk. Dat mannetje zat vol stress, niet wetend wat er precies gaat gebeuren, hartstikke boos, dus hoe zou het de volgende keer gaan…
Nathanael is van 10-06-09